هیجان معاملات در سمت نمادهای مثبت

ترمز بیت کوین کشیده شد!

کدخبر: ۵۶۱۴۹۷
اقتصادنیوز: پس از یک رشد خوب، امروز بیت کوین و اتریوم منفی شده اند و در محدوده کمتر از 2 درصد منفی معامله می شوند.
ترمز بیت کوین کشیده شد!

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بیت کوین با افت کمتر از 2 درصد در حدود قیمت 24400 دلار معامله می شود. با توجه به رشدی که اخیرا این ارز دیجیتال داشته، بازده هفتگی آن مثبت 10 درصد و بازده ماهانه آن 13 درصد است.

طی شبانه روز گذشته 52 میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده که رقم بسیار بالایی است. ارزش معاملات بیت کوین طی چند روز گذشته مسیر صعودی در پیش گرفته که این نشان می دهد خریداران در بازار فعال شده اند و امیدواری آن ها به آینده بیشتر شده است.

ارزش بازار بیت کوین هم اکنون عدد 472 میلیارد دلار را نمایش می دهد. بیت کوین در اوج خود به ارزش بیش از یک تریلیون دلار هم رسیده بود و با توجه به رشدهای اخیر سرمایه گذاران امیدوار هستند دوباره ارزش بازار این ارز دیجیتال به ارقامی بالاتر از یک تریلیون دلار برسد.

اتریوم هم منفی است

اتریوم هم امروز با افت کمتر از 2 درصد در حدود نرخ 1670 دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم کمتر از بیت کوین است و طی 7 روز گذشته بازدهی مثبت 7 درصد داشته. در مقیاس ماهانه اما بازدهی اتریوم 12 درصد است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 204 میلیارد دلار است.

به گفته تحلیلگران تکنیکال، اتریوم مقاومت مستحکمی در حدود نرخ 1800 دلار دارد که اگر موفق به عبور از این رقم شود، می تواند تا حدود 2 هزار دلار هم پیشروی کند.

هیجان معاملات در سمت نمادهای مثبت

با وجود منفی شدن بیت کوین، جو کلی آلت کوین ها خیلی هم منفی نیست. البته تعدادی از نمادها امروز کاهش قیمت داشته اند اما هیجان معاملات بیشتر در سمت نمادهایی دیده می شود که مثبت هستند نه نمادهایی که منفی شده اند.

مونرو و بیت دائو منفی ترین نمادهای امروز با افت 3 درصدی هستند. ایپ کوین و کاردانو هم افتی 2 درصدی داشته اند و مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از 2 درصد دارند.

اما در سمت نمادهای مثبت، هیجان معاملات در برخی نمادها بسیار زیاد است. استکس با رشد 20 درصدی مثبت ترین نماد امروز است که خریداران روز گذشته را حسابی شگفت زده کرده است.

تزوس هم امروز 10 درصد رشد کرده و آپتوس با رشد 6 درصدی دیگر نماد پربازده امروز محسوب می شود. گراف و اتم نیز نمادهای مثبت 4 درصدی امروز هستند و مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 4 درصد دارند.

رشد ارزش بازار در روز افت بیت کوین

با وجود اینکه بیت کوین و اتریوم به عنوان دو نماد بزرگ بازار امروز منفی بوده اند، اما ارزش بازار حدود 3 دهم درصد رشد کرده که این نشان می دهد آلت کوین ها اکثرا وضعیت خوبی دارند.

ارزش بازار امروز 1.09 تریلیون دلار است و ارزش معاملات هم با رشد 14 درصدی به 99 میلیارد دلار رسیده که عدد بالایی محسوب می شود.

ارزش معاملات دیفای 9 میلیارد دلار بوده و 93 میلیارد دلار معامله هم در استیبل کوین ها انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید