اتریوم از بیت کوین عقب افتاد

جهش 35 درصدی بیت کوین دریک هفته/ بازار ارزهای دیجیتال یکپارچه سبز شد

کدخبر: ۵۶۲۰۹۵
اقتصادنیوز: شرایط در بازار ارزهای دیجیتال طوری است که طی یکی دو هفته گذشته، اکثر خریداران از خرید خود راضی بوده اند و به سود رسیده اند.
جهش 35 درصدی بیت کوین دریک هفته/ بازار ارزهای دیجیتال یکپارچه سبز شد

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز هم وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خوب است و قیمت ها اکثرا رشد کرده اند. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال هم اکنون با رشد 3 درصدی در حدود قیمت 27500 دلار معامله می شود.

قیمت این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته 35 درصد رشد کرده که بازدهی عالی و مطلوبی به حساب می آید. در مقیاس ماهانه هم رشد 11 درصدی در قیمت دیده می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 46 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 531 میلیارد دلار است.

با توجه به رشدهای اخیر، دید منفی بسیاری از کارشناسان نسبت به بیت کوین از بین رفته و اکثرا انتظارات افزایشی در بازار ایجاد شده است. البته هنوز هم عده ای از تحلیلگران بر این باورند که قیمت بیت کوین جای رشد زیادی ندارد و دوباره افت می کند. این دسته از تحلیلگران در اقلیت هستند و فعلا با توجه به بازار گاوی، نظرات آن ها چندان خریدار ندارد.

اتریوم از بیت کوین عقب افتاد

اتریوم امروز با رشد 4 درصدی در حدود قیمت 1820 دلار معامله می شود. اتریوم در یک هفته گذشته 26 درصد رشد کرده که نسبت به بیت کوین عملکرد ضعیف تری داشته. این در حالی است که معمولا اتریوم حرکات پرشتاب تری نسبت به بیت کوین داشت. این آلت کوین در مقیاس ماهانه هم 7 درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 11 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 222 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

استکس 16 درصد رشد کرد

امروز در کل بازار ارزهای دیجیتال هیجان خرید زیاد است. در فهرست 50 ارز برتر بازار به جز OKB که کمی بیشتر از یک درصد افت داشته و تون کوین و کرونوس که حدودا نیم درصد افت کرده اند، مابقی آلت کوین ها مثبت هستند.

بیشترین رشد امروز مربوط به استکس با جهش 16 درصدی است. همچنین فانتوم و اتریوم کلاسیک هم به ترتیب 13 و 12 درصد رشد داشته اند. گراف با رشد 11 درصدی دیگر نمادی است که بازده دورقمی داشته و مابقی آلت کوین های مثبت رشدی کمتر از 10 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی حتی یک نماد هم در این فهرست بازدهی منفی نداشته و همه نمادها رشد کرده اند. استکس با رشد 114 درصدی بالاترین بازده هفتگی را ثبت کرده و Immutable با رشد 83 درصدی طی یک هفته، دومین نماد پربازده محسوب می شود. Immutable به واسطه رشد اخیر خود توانسته وارد فهرست 50 ارز برتر بازار شود.

رشد 3 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 3 درصدی به 1.18 تریلیون دلار رسیده و ارزش معاملات هم 15 درصد رشد کرده و به رقم 82 میلیارد دلار رسیده است.

7 میلیارد دلار معامله در بخش دیفای انجام شده و رقم معاملات استیبل کوین ها هم 74 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید