وضعیت مشابه اتریوم و بیت کوین

وضعیت عجیب رمزارزها؛ اکثر نمادها تکان نخوردند

کدخبر: ۵۷۴۸۹۲
اقتصادنیوز: امروز بیت کوین در کانال 26 هزار دلار معامله می شود و مثل اکثر روزهای شنبه، تغییر قیمتی زیادی ندارد.
وضعیت عجیب رمزارزها؛ اکثر نمادها تکان نخوردند

به گزارش اقتصادنیوز ، معمولا در روزهای شنبه و یکشنبه به دلیل بسته بودن بازارهای مالی در اروپا و آمریکا، نوسانات ارزهای دیجیتال هم کم است. البته این موضوع همیشگی نیست و در بسیاری از هفته ها هم در روزهای شنبه و یکشنبه نوسانات زیادی در بازار رخ داده، اما اکثریت هفته ها به این شکل است که بازار در روزهای شنبه  و یکشنبه نوسانات کمی دارد.

بیت کوین امروز مثبت است اما رشد کمتر از نیم درصد دارد و هم اکنون در حدود نرخ 26900 دلار معامله می شود. قیمت این ارز دیجیتال در مقیاس هفتگی نوسان خاصی نداشته و در همان نرخی معامله می شود که هفته گذشته بود. اما در مقیاس ماهانه افت 6 درصدی در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 521 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته کمتر از 10 میلیارد دلار معامله شده که کم بودن رقم معاملات مربوط به همان تعطیلی بازارهای مالی در آمریکا و اروپا است. پیش بینی می شود فردا ارزش معاملات به رقمی کمتر از امروز هم برسد.

وضعیت مشابه اتریوم و بیت کوین

شرایط اتریوم در روز جاری مشابه بیت کوین است. این آلت کوین با رشد کمتر از نیم درصد، در حدود نرخ 1810 دلار معامله می شود.

اتریوم در مقیاس هفتگی تغییر خاصی نداشته اما در مقیاس ماهانه 6 درصد افت را نمایش می دهد؛ درست به اندازه افت ماهانه بیت کوین.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود 4 میلیارد دلار بوده که رقم کمی است. ارزش بازار این آلت کوین هم در حال حاضر عدد 218 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

نوسان محدود آلت کوین ها

به طور کلی امروز نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال کم است. در فهرست 50 ارز برتر بازار و در میان نمادهای مثبت، لئو با 2.5 درصد رشد بیشترین افزایش قیمت را دارد. بیت دائو هم حدود 2 درصد افزایش قیمت داشته و جالب اینکه مابقی آلت کوین های مثبت که تعدادشان کم نیست، همگی کمتر از یک درصد رشد کرده اند.

در فهرست نمادهای منفی هم وضعیت به همین منوال است. گراف، اینترنت کامپیوتر، وی چین، کاردانو و سولانا افتی یک درصدی داشته اند و مابقی آلت کوین های منفی، افتی کمتر از یک درصد کرده اند. با این حساب می توان گفت اکثر نمادهای حاضر در فهرست 50 ارز برتر بازار، امروز نوسان کمتر از یک درصد دارند.

با توجه به وضعیت معاملات در هفته گذشته، شرایط نمادها در مقیاس هفتگی خوب بوده و اکثر آن ها افزایش قیمت داشته اند. بیشترین رشد قیمت هم مربوط به لیدو دائو و لایت کوین با رشدهای 14 و 13 درصدی است.

افت چشمگیر ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز یک دهم درصد رشد کرده و به رقم 1.13 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 26 درصد افت داشته و عدد 22 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

طی 24 ساعت گذشته ارزش معاملات دیفای حدود 1.5 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 20 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید