گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

رمز ارزها در انتظار تصمیم فدرال رزرو/ اتریوم در خواب عمیق!

کدخبر: ۵۸۸۴۱۱
اقتصادنیوز: امروز دوباره نوسانات قیمت بیت کوین و اتریوم بسیار کم است و این دو ارز دیجیتال در مقایسه با دیروز، تغییر قیمت خاصی نداشته اند.
رمز ارزها در انتظار تصمیم فدرال رزرو/ اتریوم در خواب عمیق!

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین در حال حاضر مثبت است اما تغییر قیمت آن به نیم درصد هم نمی رسد. این ارز دیجیتال در حال حاضر با نرخ حدود 29200 دلار معامله می شود.

بیت کوین در مقیاس هفتگی افت 2 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه 3 درصد کاهش قیمت دارد. این ارز دیجیتال با ارزش بازار 567 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 10 میلیارد دلار معامله شده است.

البته آرامش فعلی در بازار ارزهای دیجیتال، به زودی به پایان می رسد. امشب ساعت 21:30 به وقت تهران نرخ بهره جدید آمریکا اعلام می شود. اعلام نرخ بهره همیشه جزو وقایعی است که نوسانات شدیدی به بازارهای مالی می دهد. بیت کوین و آلت کوین ها نیز امشب در اثر اعلام نرخ بهره آمریکا احتمالا نوسانات زیادی خواهند داشت.

از آنجا که بیت کوین مدتی در حدود همین قیمت ها بوده و جهت بازار مشخص نیست، اعلام نرخ بهره آمریکا می تواند جهت حرکت بیت کوین طی چند هفته آینده را مشخص کند. همچنین به همین دلیل، احتمالا فردا ارزش معاملات نیز بیشتر از این خواهد شد.

اتریوم در خواب عمیق!

اتریوم امروز منفی است اما مثل بیت کوین، تغییر قیمت آن به نیم درصد نمی رسد. این آلت کوین امروز در حدود نرخ 1850 دلار معامله می شود. برای سومین روز متوالی، معاملات اتریوم در حدود نرخ 1850 دلار انجام می شود و به نظر می رسد این آلت کوین به خوابی عمیق فرو رفته است!

اتریوم در مقیاس هفتگی 3 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه هم افت یک درصدی دارد. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 222 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

نوسان کم در آلت کوین ها

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، نوسانات بسیار کوچک بوده است. بزرگ ترین رشد امروز را میکر دارد که تنها 4 درصد بالا رفته. سولانا هم 3 درصد رشد کرده و مابقی نمادهای مثبت، رشد کمتر از 2 درصد داشته اند.

در میان نمادهای منفی، فایل کوین با افت 4 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. منتل هم با افت 3 درصدی در رده بعدی قرار دارد. پالیگان 2 درصد افت کرده و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 2 درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی اکثر نمادها افت قیمت داشته اند. با این حال میکر طی همین مدت 16 درصد رشد کرده و دوج کوین با رشد 14 درصدی دیگر نماد پربازده هفته بوده است. ریپل و مولتیورس ایکس هم با افت های 11 و 10 درصدی، بیشترین زیان را به خریداران هفته گذشته وارد کرده اند.

ارزش معاملات 10 درصد کم شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدود یک دهم درصد رشد کرده و همچنان در رقم 1.17 تریلیون دلار است. ارزش معاملات هم با افت 10 درصدی به 25 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 23 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه