اسکوترهای جدید خورشیدی؛ نور شما را می برد!

کدخبر: ۵۸۴۱۵۲
اقتصادنیوز: با فرض هماهنگی آب و هوا، اسکوتر خورشیدی S80 هرگز نیازی به اتصال به برق ندارد.
اسکوترهای جدید خورشیدی؛ نور شما را می برد!

به گزارش اقتصادنیوز ، در طول تاریخ بشری ، ما به عنوان انسان از نیروی خورشید برای زندگی روزمره خود استفاده کرده ایم. در دنیای مدرن، پرتوهای خورشید در سراسر جهان برای تولید برق مورد استفاده قرار می‌گیرند و تقریباً هر کسی می‌تواند وارد یک پلتفرم خرید آنلاین مانند علی‌بابا یا Wish شود تا پنل‌های خورشیدی خود را خریداری کند.

در اینجا در دنیای میکروموبیلتی، شاهد بوده ایم که سهم عادلانه دوچرخه های الکترونیکی و اسکوترهای الکترونیکی برای مهار قدرت خورشیدی در تلاش برای از بین بردن اضطراب دور حرکتی برای همیشه، تلاش می کنند. جدیدترین آنها به شکل اسکوتر خورشیدی S80 است که توسط یک شرکت چینی به نام Jiangsu Snail ، Zhixing Technology ساخته شده است. Electrek در نمایشگاه Eurobike 2023 حضور داشت و از نزدیک اسکوتر خورشیدی را دید و ناگفته نماند که این اسکوتر در جاده ها مورد توجه خواهد بود.

طبق مقاله Electrek، اسکوتر خورشیدی S80 بین هفت تا 14 ساعت در معرض نور خورشید قرار می گیرد تا به طور کامل شارژ شود. توانی بین 35 تا 70 وات برای شارژ باتری آنبورد ارائه می‌کند و هر بار شارژ برای مسافت 22 مایلی خوب است. با فرض اینکه شما در شهر زندگی می کنید، این محدوده برای شما بسیار زیاد است که می توانید به صورت روزانه به محل کار خود برگردید. با فرض اینکه یک روز آفتابی است، و S80 خود را بیرون پارک می‌کنید، تقریباً یک اسکوتر برای خود دارید که آب آن هرگز تمام نمی‌شود - به شرطی که آب و هوا همکاری کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید