زمان صدور کارت سوخت کاهش می‌یابد

کدخبر: ۳۶۲۴۹۱
تعداد تولید کارت در روز متناسب با درخواست متقاضیان و روزانه به 5 هزار کارت می‌رسد که ظرفیت 10 برابر این تعداد را هم داریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، شهرام رضایی با بیان اینکه از زمان تخصیص کارت تا زمان صدور  3 ماه زمان لازم است، اظهار داشت: در چرخه تولید کارت سوخت 4 نهاد و کارخانه درگیر هستند. زیرا برخی از قطعات  از خارج تامین می‌شوند . البته تعطیلی اردیبهشت را پیش‌رو داشته‌ایم و تا زمان اعمال پروتکل‌های بهداشتی و راه‌اندازی مجدد فاصله زمانی وجود داشت که اکنون هم مشکل حادی نیست، حتی تاخیر زمانی  کارت‌های خصوصی صدور آنها زیر دو ماه است و ما در حال کاهش آن هستیم.

کارت سوخت

وی ادامه داد: امکان ندارد درخواستی مبنی در کارت سوخت 5 ماه زمان برده باشد. زیرا درخواست‌های مربوط به تیر در حال صدور و مربوط به خرداد در حال توزیع هستند به همین دلیل  بهتر است متقاضیان برای پیگیری این موضوع به آدرس اینترنتی epolice.ir مراجعه و پیگیری کنند، چرا که ممکن است کارت سوخت برایشان ارسال شده باشد و منزل نبوده باشند، بنابراین بهتر است از این طریق پیگیری کنند.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خاتمه اضافه کرد: تعداد تولید کارت در روز متناسب با درخواست متقاضیان و روزانه به 5 هزار کارت می‌رسد که ظرفیت 10 برابر این تعداد را هم داریم.

وی یادآور شد: اکنون تعداد کارت‌های درخواستی در حد 450 هزار باقی مانده که در حال ارسال است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید