نگاه بهارستان نشین ها به نامزد پیشنهادی روحانی برای صمت

کدخبر: ۳۶۳۴۵۷
با معرفی علیرضا رزم حسینی به عنوان گزینه جدید برای وزارت صنعت، معدن و تجارت برخی از نمایندگان مجلس شروط رسیدن رزم حسینی به کرسی وزارت را اعلام کردند.
نگاه بهارستان نشین ها به نامزد پیشنهادی روحانی برای صمت

به گزارش اقتصادنیوز، به گفته نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در صورتی که علیرضا رزم‌حسینی برنامه هدفمند داشته باشد، برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به او رای مثبت می‌دهیم.

الهام آزاددر گفت‌وگو با ایرنا، با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت هفته آینده در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی می‌شود،گفت: وزارت صمت یکی از مهمترین وزارتخانه‌های دولت محسوب می‌شود و عملکرد آن بر روی بسیاری از مسائل اقتصادی اثرگذار است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی در فرآیند اعلام رای مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: علیرضا رزم‌حسینی با توان بسیار بهترین گزینه برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

علی اصغر عنابستانی با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از سوی رییس جمهوری افزود: وی نیروی معتقد به چارچوب‌های انقلابی، پرکار و پرتلاش است.

این نماینده مجلس گفت: اجرای طرح موفق مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ابتکار رزم حسینی در استان خراسان رضوی در قالب معین‌های اقتصادی رغبت بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این استان را بیشتر کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی وزارت صمت رای اعتماد می‌دهند.

علیرضا سلیمی نیز با اشاره ضرورت تعیین تکلیف تصدی وزارت صمت گفت:رفع مشکلات معیشتی مردم و برخی مسائل اقتصادی مانند جهش تولید از جمله اولویت‌هایی به شمار می‌رود که باید مدنظر دولت و مجلس قرار گیرد. 

  نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی نیز فضای مجلس را برای رای اعتماد به «علیرضا رزم حسینی» مثبت توصیف کرد و گفت: او با اخذ رای اعتماد بالای نمایندگان، در وزارت صنعت، معدن و تجارت عملکرد موفقی خواهد داشت.

 احسان قاضی‌زاده هاشمی  درباره فضای مجلس شورای اسلامی نسبت «علیرضا رزم حسینی» به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: رویکرد کلی بهارستان درباره او مثبت ارزیابی می‌شود و مجلس به وزیر پیشنهادی اعتماد خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: رأی من به رزم حسینی برای وزارت صمت مثبت است، زیرا معتقدم  او دارای تجربه و عملکرد موفق بوده و می تواند با همکاری بخش خصوصی، مشکلات موجود در بخش‌های مختلف وزارتخانه را برطرف کند.

  نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه آشنایی با ظرفیت‌های بخش خصوصی نقطه قوت علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به شمار می‌رود گفت: رزم حسینی گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است و می‌تواند در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، فعالیت‌های خوبی انجام دهد.

علی جدی با اشاره به اعلام وصول نامه رییس جمهوری درباره معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: رزم حسینی گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است و می‌تواند در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، فعالیت‌های خوبی انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر پیشنهادی صمت برای حضور در جلسه روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و ارائه برنامه‌های خود دعوت شده است و جمع بندی نظر کمیسیون در جلسه رأی اعتماد اعلام خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای کلی مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی صمت مثبت است، خاطرنشان کرد: نقطه قوت رزم‌حسینی، داشتن تجربه مدیریت در بخش‌های مختلف و آشنایی ایشان با ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: تحقق جهش تولید، ساماندهی بازار خودرو و بهبود وضعیت صنعت فولاد از جمله اولویت هایی به شمار می‌رود که از نظر کمیسیون صنایع و معادن باید در اولویت کاری وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید