پیش بینی قیمت سکه در روز سه شنبه

خروج سکه از فاز احتیاط/ سه بازیگر بازار سکه طلا

کدخبر: ۳۶۴۱۷۰
اقتصاد نیوز:امروز در بازار سکه سه بازیگر نقش اصلی را دارند هسمویی و ناهمسویی این سه در روند بازار نقش موثری دارد.
خروج سکه از فاز احتیاط/ سه بازیگر بازار سکه طلا

به گزارش اقتصاد نیوز، قیمت سکه دیروز 110 هزار تومان رشد کرد و ساعت 5 بعدازظهر روی عدد 13 میلیون و 400 هزار تومان قرار گرفت. حتی پس از ساعت 4 بعدازظهر در معاملات پشت خطی، قیمت‌های بالاتری هم در بازار به ثبت رسید. بااین‌حال، در بازار آزاد، افراد عادی برای تهیه سکه در سطح قیمتی 13 میلیون و 400 هزار تومان مشکل داشتند و کمتر فروشنده‌ای حاضر بود زیر 13 میلیون و 600 هزار تومان اقدام به فروش سکه در حجم کم کند. با تصویر دیروز چه در انتظار بازار سکه است.

بیشتر درباره روند بازار ها بخوایند

روند بازار دلار در امروز

سکه نهایی

پیش‌بینی قیمت سکه از کانال طلا

یک عامل مهم که معامله گران بازار داخلی را در مورد خرید بیشتر سکه دچار تردید می‌کرد نزول بهای طلا در بازارهای جهانی بود. بااین‌حال، اونس طلا در شروع کار بازارهای جهانی درخشان ظاهر شد و نه‌تنها کف هزار ۸۵۰ دلار را حفظ کرد که با شیبی تند رهسپار مرز هزار و ۹۰۰ دلاری شد.

همین موضوع موجب شد که سکه بازان باقدرت بیشتری در موقعیت خرید قرار بگیرند. به‌این‌ترتیب اگر روند اونس امروز تغییری نکند، افزایش سکه می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد.

پیش‌بینی قیمت سکه از کانال تحلیل تکنیکال

 

تحلیل‌های فنی که بر اساس قیمت طلا بازار سکه را رصد می‌کنند اعتقاددارند اگر روند طلای جهانی در بازار امروز صعودی باشد و بتواند مجدداً وارد در سطح کانال 1900 روبه‌جلو حرکت کند به نفع قیمت سکه است. ازنقطه‌نظر بازیگران فنی، سکه به دنبال فتح محدوده مقاومتی ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی خواهد بود

قیمت سکه از کانال دلار

اما در معاملات امروز ضلع سومی هم هست که بر قیمت سکه اثر دارد و آن قیمت دلار است. بر اساس نگاه بخشی از معامله گران در بازار روز سه‌شنبه یک‌چشم بازیگران سکه هم به بازار دلار خواهد بود. سکه‌ای‌ها انتظار دارند، دلار به بالای ۳۰ هزار تومان برود و معاملات خود را با این قیمت تنظیم کرده‌اند. برگشت دلار به زیر ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان، اثر افزایشی اونس را به‌راحتی می‌تواند خنثی کند و سکه را هم در مدار کاهشی قرار دهد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید