پیش‌بینی 5 تحلیلگر درباره تحولات امروز بورس تهران+جدول

کدخبر: ۳۶۴۴۱۴
اقتصادنیوز:هیچ یک از تحلیل‌گرانی که در نظرخواهی درباره وضعیت امروز بورس شرکت کرده‌اند، روند امروز شاخص را نزولی پیش‌بینی نکرده‌اند.
پیش‌بینی 5 تحلیلگر درباره تحولات امروز بورس تهران+جدول

به گزارش اقتصادنیوز  3 نفر از5 تحلیل‌گری که در این نظرخواهی حضور داشتند با توجه به روند دیروز بازار سهام بر این باورند که امروز نیز روند شاخص کل مثبت خواهد بود. انان تاکید می‌کنند که به نظر می‌رسد اصلاح قیمتی 28درصدی صورت گرفته از شاخص کل در 19 مرداد و همچنین افت قیمت برخی از سهم‌ها  تا حدود 70 درصد موجب جذاب شدن بازار شده است، این جذابیت در کنار تخلیه هیجانات ناشی از اعلام فعال‌سازی مکانیزم ماشه توسط آمریکا می‌تواندبخش عمده‌ای بازیگران محتاط یا مردد را به بازار برگرداند.

در مقابل دو نفر دیگر از تحلیل‌گران وضعیت بازار سهام را تا حدود زیادی متعادل پیش‌بینی کرده‌اند، آنان تاکید می‌کنند هنوز برای بسیاری از بازیگران عصبانی از تغییرات پی‌درپی قوانین زمین بازی بورس که اتفاقا نسبت به پارامترهای بیرونی چون مصوبات اخیر ایالات متحده در تحریم ایران نیز حساس هستند، زوداست که از تردیدها و ابهامات خود دست بکشندو به سادگی به فعالیت‌ها گذشته خود بپردازند.

با این حال به نظر نمی‌رسدکه تابلوهای بورس امروز قرمز شوندو با این پیش‌بینی می‌توان گفت که سنت چهارشنبه‌های سبز این هفته هم ادامه خواهدیافت.

پیش‌بینی سهام

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید