رفت و برگشت اونس در کانال 1900

شوک آمریکایی به بازار طلا

کدخبر: ۳۶۴۵۴۸
اقتصادنیوز: دقایقی پیش انتشار آمار تولید ناخالص ملی آمریکا به بازارهای جهانی طلا شوک وارد کرد.
شوک آمریکایی به بازار طلا

به گزارش اقتصادنیوز امروز سه شنبه، قیمت اونس طلا در ساعت ۱۶:۱۵ عصر با ۲۰ دلار افزایش پس از یک روز ریزشی، سقف ۱۹۰۰ را شکست و 1901 دلار را لمس کرد. امروز چهارشنبه، قیمت اونس طلا در ساعت ۱۶:۱۵ عصر با ۲۰ دلار افزایش پس از یک روز ریزشی سقف ۱۹۰۰ را شکست.

نمودار طلا

مهمترین رویداد‌های امروز یعنی گزارش تولید ناخالص داخلی سه ماه دوم آمریکا دقایقی پیش منتشر شد. آمار سه ماه اول  تولید ناخلص داخلی 5.0 درصد رشد منفی داشت. آمار سه ماه دوم که دقاقی پیش منتشرشد نشان داد که تولید ناخالص ملی 31.4 درصد رشد منفی داشته درحالی که پیش‌بینی می‌شد این ماه این آمار به 0.3 درصد بالاتر باشند. انتشار این آمار منفی برای اقتصاد آمریکا سبب شد قیمت طلا 15 دلار افزایش یابد تمام و ضرر‌های امروز خود را جبران کند و پس از یک هفته سقف 1900 دلار را شکست.

البته بعد از این افزایش قیمت طلا نتوانست جایگاه خود را در کانال 1900 حفظ کند و در نهایت به قیمت 1895 سقوط کرد. با توجه به تلاش‌های ناموفق دیروز طلا برای دستیابی به سقف 1900 دلار، این اتفاق می‌تواند برای افزایش قیمت طلا بسیار مثبت باشد.  تحلیل‌های فنی برای ساعت آیند توصیه به خرید دارند، هفتگی و 5ساعته خنثی هستند و روزانه همچنان منفی است.تحلیل‌های فنی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید