آیین نامه ثبت اطلاعات پرداخت حقوق کارمندان دولت اصلاح شد

کدخبر: ۳۶۷۰۳۷
آیین‌نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۲۱) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور با موضوع ثبت اطلاعات و پرداخت‌های کارکنان در سامانه کارمند ایران و حقوق و مزایا اصلاح شد.
آیین نامه ثبت اطلاعات پرداخت حقوق کارمندان دولت اصلاح شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، هیئت وزیران در جلسه 16/7/1399 به پیشنهاد شماره 76111/43764 مورخ 6/7/1399 معاونت حقوقی رییس‌جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد؛

اصلاح آیین نامه ثبت اطلاعات پرداخت حقوق کارمندان دولت

در مواد (4) و (5) آیین‌نامه اجرایی بند (الف) تبصره (21) ماده واحده قانون بودجه سال 1399 کل کشور، موضوع تصویب‌نامه شماره 62446/ت57823هـ مورخ 4/6/1399، عبارت "با رعایت ترتیبات مقرر در ماده (30) قانون برنامه و بودجه کشور -مصوب 1351-" بعد از عبارت "سازمان برنامه و بودجه کشور" اضافه می‌شود.

‌ماده 30 - کلیه اعتبارات جاری و عمرانی که در بودجه عمومی دولت به تصویب می‌رسد، بر اساس گزارشهای اجرایی بودجه و پیشرفت عملیات در‌دوره‌های معین شده توسط کمیته‌ای مرکب از نمایندگان وزارت دارایی و سازمان تخصیص داده می‌شود. نحوه تخصیص اعتبارات فوق‌الذکر و دوره‌های‌آن به موجب آیین نامه‌ای خواهد بود که بنا به پیشنهاد وزارت دارایی و سازمان به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

بر اساس ماده 6 ایین نامه مذکور دستگاه­های اجرایی مکلفند براساس ساز و کارهایی که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام خواهد شد، بسترهای موردنیاز فنی و ارتباطی تبادل برخط اطلاعات سامانه (سیستم­)های کارمندی (پرسنلی) خود بر سامانه کارمند ایران را به‌گونه­ای آماده نمایند که فرایند ثبت و بروزرسانی اطلاعات موضوع ماده (2) این آیین‌نامه به صورت برخط انجام شود.

گفتنی است، سازمان‌های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی موظفند اقدامات لازم را برای تبادل اطلاعات بین سامانه کارمند ایران و سامانه‌­های جامع بودجه و خزانه‌­داری الکترونیکی با روش تبادل اطلاعات الکترونیک (وب سرویس) بعمل آورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید