توصیه به خریداران خودرو/ پراید ۱۱۱ چقدر قیمت خورد؟

کدخبر: ۳۶۷۱۶۲
دامنه نوسان قیمت‎ها در بازار خودرو افزایشی محسوس را تجربه کرده است به طوری که قیمت ها در بازار امروز بازه ای ۳ تا ۵ میلیون تومنی را شاهد بود .
توصیه به خریداران خودرو/ پراید ۱۱۱ چقدر قیمت خورد؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: نوسان بازار ارز حالا بیش از هر زمان بازار خودرو را تحت‌تاثیر قرار داده است . بررسی وضعیت قیمت ها در بازار خودرو نشان می‌دهد امروز آگهی دهندگان هر دستگاه پراید ۱۱۱ ا بین ۱۴۰ تا ۱۴۳ میلیون تومان قیمت دادند و پراید ۱۳۱ نیز بین ۱۲۲ تا ۱۲۵ میلیون تومان قیمت داشت .قیمت هر دستگاه پژو۲۰۶ تیپ۲ را به حدودنیز بین ۲۳۵ تا ۲۴۰ میلیون تومان قیمت خورد و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۵ در محدوده۳۰۳ میلیون تومان گزارش شد. بهای پژو ۴۰۵ جی. ‌ال. ‌ایکس بنزینی ۲۱۶ میلیون تومان، پژو پارس ساده ۲۵۴ میلیون تومان، سمند ال. ‌ایکس ۲۱۰ میلیون تومان، سمند سورن ۲۷۵ میلیون تومان، رانا ۲۴۰ میلیون تومان، دنا معمولی ۳۳۰ میلیون تومان، دنا پلاس دنده‌ای ساده ۴۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس دنده‌ای توربو شارژ ۴۸۵ میلیون تومان و دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ حدود ۶۶۱ میلیون تومان در آگهی‌ها اعلام شد.

خودرو1

نرخ پراید ۱۳۲ نیز بین ۱۲۴ میلیون تومان تا ۱۲۷ میلیون تومان گزارش شد .بر اساس این گزارش جایگزین پراید نیز قیمتی در محدود بیست میلیون تومان بالاتر را در بازار داشت . هر دستگاه تیبا۲ به قیمت ۱۶۵ میلیون تومانی و تیبا صندوق‌دار ۱۴۹ میلیون تومان در بازار فایل شد. نرخ ساینا نزدیک به ۱۶۰ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای ۱۸۱ میلیون تومان اعلام شد.

 امروز در دسته خودروهای مونتاژی نیز قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ به حدود یک میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان، سیتروئن سی‌۳ به یک میلیارد و ۵۶ میلیون تومان، سراتو یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک ۵۴۴ میلیون تومان، هایما اس۷ به ۸۵۰ میلیون تومان، جک اس ۵ به حدود ۸۱۰ میلیون تومان و چانگان ۵۴۵ میلیون تومان اعلام شد . بازار اما به کدام سو می رود؟

فعالان بازار خودرو می گویند خرید و فروشی در بازار نیست و حتی سعید موتمنی،رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران نیز تاکید کرد که در شرایط کنونی خرید خودرو کار عاقلانه ای نیست . وی در مصاحبه های متعددی که این روزها دارد خریداران را از ورود به بازار بر حذر داشته  می گوید قیمت ها در بازار خودرو ریزشی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید