زمان بزرگترین عرضه اولیه امسال در بورس اعلام شد

کدخبر: ۳۶۷۵۰۳
در حالی که شمارش معکوس برای بزرگترین عرضه اولیه سال جاری آغاز شده است، در مجمع عمومی شستا، محمد رضوانی فر زمان این عرضه اولیه را سه الی چهار ماه آینده اعلام کرد.
 زمان بزرگترین عرضه اولیه امسال در بورس اعلام شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: بر اساس اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی عرضه اولیه ستاره خلیج فارس بزرگترین عرضه اولیه در سال جاری خواهد بود . این رکورد پیش از این در اختیار شستا قرار داشت که در آن به هر متقاضی بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده بود. بنابراین به نظر می‌رسد متقاضیان برای خرید سهام ستاره خلیج فارس می‌توانند رقم حداقلی بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را از هم‌اکنون هدف‌گذاری کنند.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پیش‌تر درباره از بزرگترین عرضه اولیه امسال بورس گفت: ترغیب و تشویق بازار سهام از طریق عرضه‌های اولیه از برنامه‌های حمایتی دولت از بورس محسوب می‌شود در حال حاضر تلاش می‌کنیم بنگاه‌های بزرگ مقیاس را وارد بازار سرمایه کنیم که از این میان نام شرکت "نفت ستاره خلیج فارس" قابل اشاره است.

در حالی در مجمع عمومی شستا زمان این عرضه اولیه سه تا چهار ماه آینده اعلام شده است که در بیستمین روز مهر ماه محمدعلی دادور مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در مورد عرضه اولیه این شرکت زمان یک تا یک ماه و نیم آتی را اعلام کرد و گفت: با توجه به این که این شرکت به زودی وارد بورس می‌شود، پیش فرض‌های اولیه برای ورود به بازار وجود دارد که مهم‌ترین آن تبدیل بدهی‌های ارزی به ریالی است.

وی اعلام کرده بود: به زودی جلساتی در بورس خواهیم داشت تا با ارائه مدارک و شفافیت‌های لازم مقدمات ورود به بازار فراهم شود. امیدواریم با همکاری نهادهای ذیربط و مساعدت‌های بانک مرکزی و رفع موانع این پالایشگاه را وارد بازار کنیم تا سهام‌داران بدون هیچ مشکل و ابهامی خریداری کرده و از سود و منفعت آن بهره‌مند شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید