سه‌شنبه ۲۹ مهرماه؛

قیمت طلا، سکه، دلار و درهم تا ظهر امروز

کدخبر: ۳۶۸۳۴۹
اقتصادنیوز؛ صبح امروز سه‌شنبه بازارطلا و ارز پایتخت با ریزش چشمگیر نرخ‌ها بازگشایی شد و در ادامه نیز قیمت‌ها روی مدار نزولی حرکت کردند.
قیمت طلا، سکه، دلار و درهم تا ظهر امروز

به گزارش اقتصادنیوز؛ قیمت دلار در بازار آزاد که در ساعت ۵ عصر دیروز با نرخ 30 هزار و 750 تومان بسته شده بود، امروز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه با بازگشایی بازار ارز کاهش 3.2 درصدی را تجربه کرد و به قیمت 29 هزار و 750 تومان رسید.\

یک ساعت پس از بازگشایی بازار هم این ریزش ادامه یافت و نرخ دلار با کاهش 2 هزار و 150 تومانی نسبت به دیروز مواجه شد و به قیمت 28 هزار و 600 تومان رسید.


مطلب مرتبط؛
عقب‌نشینی شدید ارز و سکه/ تضعیف احتمال پیروزی ترامپ در بازارهای ایران


لازم به ذکر است قیمت دلار بر اساس نرخ حواله درهم حدود 29 هزار و 100 تومان برآورد می‌شود، که این موضوع نشان می‌دهد که قیمت اسکناس نسبت به قیمت حواله با کاهش بیشتری مواجه شده است.

همچنین نرخ حواله درهم در بازار دوبی که سیگنال دهنده کاهش دلار به معامله‌گران ارز است، در صبح امروز با ریزش مواجه شد. حواله درهم در بازار دوبی که عصر دیروز با قیمت 8 هزار 400 تومان بسته شده بود، صبح امروز به 8 هزار 300 تومان رسید که در ادامه روند ریزشی معاملات با کاهش 550 تومانی مواجه شد و روی نرخ 7 هزار و 950 قرار گرفت.

بازار سکه هم از این ریزش ناگهانی در امان نبود، و سکه طرح جدید که روز دوشنبه با قیمت 15 میلیون و340 هزار تومان به کار خود پایان داده بود،صبح امروز با کاهش 4 درصدی به قیمت 14 میلیون و 700 هزار تومان رسید. در ادامه معاملات این روند ریزشی ادامه یافت و سکه در ساعت 12 ظهر امروز به قیمت 14 میلیون و 400 هزار تومان رسید .

همچنین قیمت دلار در صرافی ملی عصر روز قبل با نرخ 31 هزار 500 تومان بسته شده بود و صبح امروز به 28 هزار و 950 رسید که تا قیمت دلار در بازار آزاد پایین‌تر از قیمت صرافی‌های بانکی قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید