اجرای مرحله سوم طرح تسهیلات خرید کالا بازنشستگان از اول آبان

کدخبر: ۳۶۸۶۹۱
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای مرحله سوم ارایه تسهیلات خرید کالا از فروشگاه‌های رفاه از ابتدای آبان‌ ماه امسال خبر داد.
اجرای مرحله سوم طرح تسهیلات خرید کالا بازنشستگان از اول آبان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا:  «محمود مرتضایی فرد» گفت: در مرحله سوم، همچون دو مرحله قبلی، مبلغ ۱۲ میلیون ریال در کارت حقوق بازنشستگان  شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند تا پایان آبان‌ماه، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های رفاه تأمین کنند.

وی افزود: بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آنها حداقل ۱۲ میلیون ریال باشد، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

به گفته وی، بازپرداخت اقساط این تسهیلات در چهار قسط ماهانه و با کارمزد ۲ درصد از حقوق استفاده‌کنندگان کسر خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور گفت : در دو مرحله پیشین اجرای این طرح، حدود ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری از تسهیلات یاد شده استفاده کردند.

وی ادامه داد:شرکت فروشگاه رفاه که دارای حدود ۷۵۰ شعبه در سراسر کشور است، اعلام داشته که در هر مرحله از طرح به بازنشستگانی که از تسهیلات خرید استفاده کرده‌اند، به قید قرعه چند دستگاه خودرو اهدا خواهد کرد.

بازنشستگان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح یاری و چگونگی استفاده از تسهیلات خرید از فروشگاه‌های رفاه و همچنین اطلاع از میزان خرید و اقساط باقی‌مانده در مراحل قبلی طرح به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید