ریزش قابل‌توجه قیمت خودرو/قیمت ۲۰۶ بیش از ۳۰ میلیون کاهش یافت

کدخبر: ۳۷۰۱۱۱
کاهش قیمت برخی خودروها در محدوده ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان بازار را شوکه کرد.
ریزش قابل‌توجه قیمت خودرو/قیمت ۲۰۶ بیش از ۳۰ میلیون کاهش یافت

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: در پی ریزش قیمت ارز در بازار، وضعیت خرید و فروش تغییری قابل توجه را تجربه کرد و قیمت خودروهایی که در محدوده صد تا سیصد میلیون تومان قرار دارند با ریزش بسیار قابل توجهی همراه شدند.

 طبق آخرین گزارش‌های رسیده قیمت خودرو پس از افزایش نرخ ارز و رسیدن قیمت دلار به محدوده سی میلیون تومان رشدی قابل توجه را تجربه کرد. بر اساس اعلام رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران قیمت سایپا ۱۵۱ یا پراید وانت که تا ۱۴۵ میلیون تومان پیشروی کرده بود در دو روز اخیر به ۱۱۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

بازار خودرو

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران درباره قیمت‌های جدید، پس از ریزش نرخ ارز گفته است: خودروی سایپا ۱۳۱ که قیمت آن ۱۲۸ میلیون تومان بود در حال حاضر به نرخ ۱۰۵ میلیون تومان رسیده است.

به گفته فعالان این صنف در اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی کوییک از ۱۹۰ میلیون تومان به ۱۶۰ میلیون تومان رسید که حدود ۳۰ میلیون تومان نرخ آن کاهش یافته است البته  پژو ۲۰۶ تیپ ۲  نیز با کاهش ۳۰ میلیون تومانی از قیمت ۲۵۰ میلیون تومان به نرخ ۲۲۰ میلیون تومان رسید. خودرو سمند ال ایکس هم اکنون به  نرخ  ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است که در زمان اوج  افزایش قیمت ۲۴۰ میلیون تومان بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید