تعدادجانباختگان ایرانی کرونا در 11 آبان به 434 نفر رسید

ثبت 4 رکورد در سیاهترین روز تقویم ایرانی کرونا +نمودار

کدخبر: ۳۷۰۶۳۸
مقایسه آمار های روزانه امروز با تمام روزهای شیوع کرونا در ایران نشان از ثبت 4 رکورد کرونایی جدید دارد.
ثبت 4 رکورد در سیاهترین روز تقویم ایرانی کرونا +نمودار

به گزارش اقتصادنیوز در تداوم روند روزهای اخیر، امروز 11 آبان‌ماه نیز شاهد ثبت رکوردهای جدید در آمار رسمی بحران کرونای ایران بودیم . امروز طبق آمار وزارت بهداشت 434 نفر دیگر از هموطنانمان بر سر این بیماری جان باختند. اما این تنها رکوردهای کرونایی امروز نبود. در همین خصوص بیماری کرونا سه رکورد دیگر را این بیماری از خود در روز جاری بر جای گذاشت.

.شیوع کرونای ایران از ابتدای پاییز روند جدی تری را به خود گرفت. آمار های کرونا در هر روز از پاییز سال جاری راوی رکوردهایی بعضا سیاه و بعضا قرمز بوده است. امروز نیز از این قائله مستثنی نیست و رکورد های دیگری را برای بیماری رقم زد که سیاه ترین آن ها در بخش فوتی ها بوده است. 

رکورد فوتی های کرونایی برای چهارمین بار در آبان

طبق آماری که وزارت بهداشت ودرمان هر روز از وضعیت کرونا در ایران اعلام می کند میزان فوتی های روزانه به بالاترین حد خود در 8 ماه گذشته رسید.

در همین خصوص میزان آمار جانباختگان روزانه به 434 نفر رسید. پیش از این رکورد فوتی های کرونایی در روز 7 آبان یعنی 4 روز پیش ثبت شده بود. آمار  نشان میدهد هفته های کرونایی اخیر سرشار از ثبت رکوردهای سیاه بوده است. فوتی‌های کرونایی در آبان ماه 4 رکورد را در بر داشته است.ثبت رکوردهای پیاپی ‌نشانگر وخیم‌تر شدن بحران کرونا در ایران است.

رکورد تست های کرونایی

حدنصاب دیگری که امروز  به ثبت رسید در حوزه میزان تست ها و آزمایش های کرونایی بوده است.امروز با ثبت 36 هزار و 321 تست رکورد میزان آزمایش روزانه را به نام خود ثبت کرد.

در همین بارهمیزان ابتلای روزانه به کرونا نیز به نزدیک 8 هزار نفر رسیده است. این میزان ابتلا در کنار تست های کرونایی نشان از شیوع گسترد کرونا در ایران دارد. 

به روز شدن رکورد بیماران بدحال

اما مهمترین آماری که از ابتدای پاییز تاکنون همواره به روز می شده است رکوردهای روزانه میزان بیماران بدحال کرونایی در ایران بوده است. این میزان اکنون به رقمی معادل با 5 هزار و 244 نفر رسیده است. افزایش رکوردهای کرونایی می تواند تاثیر مضاعفی  را بر آمار فوتیهای کرونایی داشته باشد.

  • تست کرونا روزانه (1)
  • تست کرونا روزانه (2)
  • تست کرونا روزانه (3)
  • تست کرونا روزانه (4)
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید