نایب رییس مجلس:

پول اختصاصی از سوی بانک برای ساخت مسکن، بازگشت اقساط مسکن‌های مهر است

کدخبر: ۳۷۵۵۴۶
اقتصادنیوز: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پولی که بانک مسکن می خواهد برای ساخت مسکن شهری بدهد در واقع بازگشت اقساط مسکن مهر است.
پول اختصاصی از سوی بانک برای ساخت مسکن، بازگشت اقساط مسکن‌های مهر است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دکتر علی نیکزاد در مراسم کلنگ زنی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در بجنورد اظهارکرد: ۵۰ هزار میلیارد تومان در آن زمان برای ساخت مسکن های مهر به مردم پرداخت شد و در واقع بازگشت پول هایی که هم اکنون به مردم از سوی بانک مسکن پرداخت می شود، بازگشت همین اقساط است.

وی با اشاره به اینکه ماهانه مردم ۲۵۰ تا ۲۷۰ هزار تومان قسط مسکن مهر پرداخت می کنند، افزود: بانک مسکن باید این پول ها را دوباره برای اجرای پروژه ها به مردم با نرخ چهار درصد بازگرداند این درحالی است که با نرخ ۱۸ درصد پرداخت می کند.

نیکزاد با اشاره به ساخت مسکن مهر در خراسان شمالی ادامه داد: زمین هایی که در گذشته به دلیل ساخت مسکن مهر ارزش افزوده پیدا کرده باید جدول و خیابان کشی، آسفالت، پارک، نانوایی، کلانتری و ... در آنجا ساخته شود.

وی بیان کرد: امسال پنج هزار واحد و سال آینده پنج هزار واحد مسکونی روستایی در خراسان شمالی ساخته می شود و در همین راستا ۵۰ میلیون تومان وام و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مردم پرداخت می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید