قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار+ جدول

کدخبر: ۳۷۶۱۲۲
در حال حاضر ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G105SW با قیمت 36 میلیون و 938 هزار تومان عنوان بالاترین قیمت در میان ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.
قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، ماشین لباسشویی امروزه یکی از مهم‌ترین ملزومات زندگی به حساب می‌آید که ضمن شست‌وشوی آسان و سریع، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود. برای خرید ماشن لباسشویی، مشخصاتی مانند برند، مدل، وزن قابل تحمل، گارانتی و مواردی از این دست اهمیت فراوان دارد. اما مهم‌ترین ویژگی‌ برای بسیاری از خریداران، قیمت ماشین لباس‌ شویی است. 

در میان برندهای خارجی، برندهای ال‌جی، بوش و سامسونگ از برندهای اصلی و پرطرفدارتر محسوب می‌شوند و برندهای ایرانی اسنوا و پاکشوما نیز نسبت به دیگر برندهاحضور جدی‌تری در بازار لوازم خانگی دارند.

گران قیمت ترین محصولات

از لحاظ قیمت محصولات، برندهای معروف و معتبر مانند سامسونگ، بوش و ال‌جی به دلیل وارداتی بودن و کیفیت عالی محصولات، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های همرده خود دارند. 

رصد بازار لوازم خانگی نشان دهنده آن است که در حال حاضر ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G105SW با قیمت 36 میلیون و 938 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که با این محدوده قیمتی می‌توان گفت عنوان بالاترین قیمت در میان ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار را به خود اختصاص داده است. در ادامه لیستی از برندهای مختلف ماشین لباسشویی در جدول زیر گرداآوری شده است؛

ماشین1

ماشین2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید