گوشت ارزان شد؛ نرخ هر کیلو شقه گوسفندی چند؟

کدخبر: ۳۷۶۹۰۱
ملکی از کاهش نرخ گوشت خبر داد و گفت: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.
گوشت ارزان شد؛ نرخ هر کیلو شقه گوسفندی چند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفند، از کاهش ۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان به مغازه‌دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

او با اشاره به اینکه بازار گوشت رونقی ندارد، افزود: با توجه به تعطیلی کسب‌وکارها و کاهش قدرت خرید افراد، کشش چندانی برای خرید گوشت در بازار وجود ندارد.

ملکی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم که در خرید گوشت شتابزده عمل نکنند چرا که گوشت به اندازه کافی وجود دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه مشکلی در عرضه دام‌ نداریم، بیان کرد: با توجه به کنترل نسبی قاچاق، مشکلی در ارتباط با تامین دام نداریم.

او قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به عرضه مناسب دام در برابر کاهش تقاضا، قیمت هر کیلو دام ۲ تا ۳ هزار تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پایان درباره آخرین وضعیت قاچاق دام تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر مقداری دام زنده از میاندوآب به کشور‌های عربی قاچاق می‌شد که خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع، موضوع قاچاق تا حدی کنترل شده که این موضوع اثر خود را در بازار گذاشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید