بازار ارز در کانال 25 هزار تومان ماندنی شد

نقاط 5ستاره قیمت دلار

کدخبر: ۳۷۶۹۲۷
بازار ارز هفته‌ای پرنوسان را با آرامش به پایان رساند. با توجه به روند قیمت دلار در ماه‌های اخیر، می‌توان نقاط مهم قیمت دلار را شناسایی کرد.
نقاط 5ستاره قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز، پس از کش و قوس های فراوان قیمت دلار در هفته جاری، پایان هفته‌ای نسبتا آرام به ثبت رسید. دیروز با اعلام خبر جو بایدن مربوط به پیشنهاد جدید برجامی، خریداران از بازار عقب نشینی کردند و حجم عرضه، قیمت را کاهشی کرد. این در حالی بود که در روزهای میانی هفته، دلار تا کانال 26 هزار تومان هم پیش رفته بود.

روند قیمتی دیروز را در گزارش «اکوایران» ببینید. بازار ارز در روز پنج شنبه، کم‌نوسان ترین روز هفته را تجربه کرد. اولین و آخرین قیمت امروز بازار در 25,900 تومان گزارش شده است. 

نقاط حساس

بازار ارز بار دیگر نشان داد که کانال 24 هزار تومان حساسیت بالایی دارد. در این کانال، از تعداد فروشندگان کم و به حجم خریدها اضافه می شود. دلیلش این است که یکبار حافظه بازار به معامله گران نشان داد که این کانال از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که در هنگام افزایش نیز توان عبور آسان از آن را نداشت. معمولا تحلیلگران تکنیکال به شکل دقیقتر، نقاط حمایتی را مشخص می کنند، از نظر آنها نقطه 24,200 تومان مهمترین حمایت قیمت دلار در کانال 24 هزار تومان است. 

از آن سو، دلار در کانال 26 هزار تومان با یک خبر بنیادی، عقب نشینی کرد. به گفته تکنیکالیست ‌ها، واکنش بازار به قیمت ها نشان می دهد که نقطه 26,650 تومان، نقطه ‌ای حساس برای خریداران است. در واقع بخشی از خریداران در این نقطه مقاومتی، حاضر به خرید بیشتر نیستند و در مقابل، ترجیح می دهند تا بخشی از خریدها را سبک کنند. 

فعلا بازه بالا و پایین قیمت در این محدوده قرار دارد و تا زمانیکه دلار توان عبور از این سطوح حمایتی و مقاومتی را نداشته باشد، آینده قیمت مشخص نیست. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید