امضای دو تفاهمنامه رفاهی برای بازنشستگان کشوری+ جزئیات مهم

کدخبر: ۳۷۹۹۱۲
تفاهمنامه های «ارائه بیمه نامه دندانپزشکی بازنشسـتگان و وظیفه بگیران مشمول بیمه تکمیلی درمان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و افراد تحـت تکفـل آنـان» و «تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت افق کوروش به تعداد حداقل دو هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری» امضا شد.
امضای دو تفاهمنامه رفاهی برای بازنشستگان کشوری+ جزئیات مهم

به گزارش اقتصادنیوز از صندوق بازنشستگی کشوری، این دو تفاهمنامه در جریان افتتاح ساختمان مرکز فرهنگی و موزه بازنشستگان کشوری با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی در آیین امضای این تفاهمنامه گفت: در جریان اجرای طرح های رفاهی با عنوان بسته های طرح «یاری» مثل فروشگاه های رفاه، افق کوروش و گروه انتخاب، ایجاد نقطه امید و اعتماد در بین مشترکان صندوق بازنشستگی، افزایش کیفیت و تنوع کالا و خدمات را ضروری می کند.

اکبر افتخاری با بیان اینکه تلاش می کنیم تا این خدمات را ارتقا دهیم و هر ماه یک طرح را معرفی و عملیاتی کنیم، اظهار داشت: هفته گذشته طرح آزمایش آنلاین برای آن دسته از بازنشستگان و مشترکان صندوق بازنشستی که نیاز به دریافت خدمات پزشکی، آزمایش و ویزیت در منزل دارند، آغاز شده تا این خدمات را نسبت به سایر مراکز آنلاین ارزان تر و در قالب کمک هزینه صندوق تا سقف ۵۰۰ هزار تومان دریافت کنند.

وی گفت: امروز نیز چند طرح در کنار افتتاح مرکز فرهنگی و موزه بازنشستگان کشوری که همین عمارت ناصرالدین میرزا است عملیاتی می شود که از آن جمله وعده دو شرکت بیمه ملت و افق کوروش است که قرار بود در جریان اجرای قراردادهای موجود، خدمات دیگری نیز برنامه ریزی و به قرارداد اضافه کنند.

افتخاری ادامه داد: فروشگاه رفاه طرح قرعه کشی خودرو را در دو مرحله اجرا کرد و دو شرکت بیمه ملت و افق کوروش هم امروز طرح های جدید و ویژه خود را آغاز خواهند کرد. افق کوروش با یک برنامه ارزشمند و خداپسندانه قرار است برای دو هزار نفر از فرزندان بازنشستگان عزیز ایجاد اشتغال کنند. ضمن اینکه درصد تخفیف این فروشگاه در آینده نزدیک افزایش بیشتری خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: گروه انتخاب هم قرار است طرح های تشویقی و حمایتی از خریداران کالاهای این مجموعه اجرا کنند که جزئیات آن بزودی اعلام می شود. در بیمه ملت نیز همین اتفاق خواهد افتاد که هم طرح های تشویقی، کارت های اعتباری و بخشودگی اقساط را برای برخی از خریداران خدمات از این شرکت اجرا خواهند کرد.

افتخاری تصریح کرد: شرکت بیمه ملت در طرح جدید خود، قرارداد بیمه دندانپزشکی را تا سقف دو میلیون تومان برای هر بیمه شده برای بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که مشمول بیمه تکمیلی درمان هستند اجرا می کند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت کالا و خدمات از سوی شرکت های طرف قرارداد به مشترکان صندوق بازنشستگی گفت: خوشبختانه امروز این طرح های رفاهی الگویی برای سایر صندوق های بازنشستگی شده و آن ها نیز به دنبال اجرای چنین فعالیت هایی برای ذینفعان خود هستند که حتی در برخی سازمان ها به قرارداد هم تبدیل شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید