استخدام ۱۲ هزار فرزند شهید و ایثارگر در بخش دولتی

کدخبر: ۳۸۰۳۷۱
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: رییس جمهوری با درخواست این سازمان برای استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاه‌های دولتی موافقت کرد.
 استخدام ۱۲ هزار فرزند شهید و ایثارگر در بخش دولتی

به گزارش اقتصادنیوز از سازمان اداری و استخدامی کشور، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور طی نامه‌ای به رییس جمهوری درخواست کرد باتوجه به بند (ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه، نسبت به استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر علاوه بر سهمیه مقرر در ماده (۲۱) قانون جامعه خدمات‌رسانی به ایثارگران اقدام شود.

 

استخدام این تعداد از فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از طریق برگزاری آزمون اختصاصی بین آن دسته از فرزندان که فاقد شغل هستند، در تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و دستگاه‌های غیرمشمول و دارای مقررات خاص انجام می شود.

«حسن روحانی» در پاسخ به درخواست رییس سازمان اداری و استخدامی کشور مراتب موافقت خود را به این صورت که با استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان عزیز شهدا و جانبازان موافقت می‌شود، ابلاغ کرد.

رییس جمهوری در ابلاغیه خود تاکید کرد که شرایط احراز و اولویت‌های فرزندان شاهد و جانباز مشمول این مجوز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های اجرایی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ و تلاش خواهد شد مراحل برگزاری آزمون و جذب این افراد در دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال ۱۳۹۹ انجام شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید