قیمت آپارتمان در مناطق لوکس تهران + جدول

کدخبر: ۳۸۰۹۸۳
در مناطق لوکس هر چند تمایل به فروش در این مناطق نیز پس از تحولات سیاسی بین‌المللی افزایش یافته اما فروشندگان در این مناطق عجله‌ای برای فروش ملک ندارند.
قیمت آپارتمان در مناطق لوکس تهران + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، تحقیقات میدانی از وضعیت معاملات ملک در مناطق یک و ۳ به‌عنوان مناطق لوکس تهران نشان می‌دهد، بازار خرید و فروش در این مناطق طی حدود دو ماه گذشته ناشی از کاهش ریسک‌های غیراقتصادی (تحولات سیاسی بین‌المللی) در رکود به سر می‌برد.

نتیجه این تحقیقات نشان می‌دهد بر خلاف بسیاری از مناطق پایتخت که فروشندگان با ارائه تخفیف‌هایی به دلیل کاهش انتظارات تورمی برای فروش ملک تعجیل می‌کنند اما در مناطق لوکس هر چند تمایل به فروش در این مناطق نیز پس از تحولات سیاسی بین‌المللی افزایش یافته اما فروشندگان در این مناطق عجله‌ای برای فروش ملک ندارند. به گفته برخی بنگاه‌های ملکی فعال در این منطقه، یکی از دلایلی که بسیاری از فروشندگان مناطق لوکس عجله‌ای برای فروش ملک خود ندارند، این است که جنس فروشندگان این مناطق کمی متفاوت‌تر از مناطق مختلف است و جز ارائه تخفیف‌های خیلی جزئی تمایلی برای فروش ملک با ارائه تخفیف‌های آنچنانی ندارند.

آنچه تحقیقات میدانی از پیش‌بینی برخی از واسطه‌های ملکی منطقه نشان می‌دهد، حاکی است که قیمت مسکن در این مناطق نمی‌تواند کاهشی باشد. تحقیقات میدانی از برخی واسطه‌های ملکی در منطقه ۳ حاکی از آن است که بازار خرید و فروش ملک در این منطقه تا یک‌ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نسبتا قابل قبول بود اما پس از آن ضمن بروز نشانه‌های رکود، بازار با افت خریدار و فروشنده مواجه شد.

download

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید