قیمت انواع دیسک و صفحه کلاچ های موجود در بازار + جدول

کدخبر: ۳۸۳۳۹۱
در حال حاضر دیسک و صفحه کلاچ هرینگتون کد kk-150 مناسب برای پراید با قیمت 760هزار تومان ارزان ترین دیسک و صفحه کلاچ موجود در بازار است.
قیمت انواع دیسک و صفحه کلاچ های موجود در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز، در بین قطعات مورد استفاده در خودرو، دیسک و صفحه کلاچ  یکی از مهم ترین قطعات اتومبیل به شمار می روند که ارتباط میان موتور و سیستم انتقال قدرت را برقرار کرده و همچنین وظیفه قطع و وصل نیروی تولیدی موتور را برعهده دارند.

در واقع دیسک و صفحه کلاچ، اصلی ترین قطعه در مسیر انتقال قدرت است که در صورت خرابی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهید کرد و حتی اگر پیشرانه سالم و ترمزهای درستی هم داشته باشید، تا وقتی سیستم کلاچ اتومبیل شما خراب باشد نمی توانید ماشین را به حرکت درآورید و از آن استفاده درستی داشته باشید.

عوامل زیادی در خرابی سیستم کلاچ و یا ضعیف شدن آن متاثر هستند که می توان به رانندگی در ترافیک با ترمزهای متعدد، رانندگی با شتاب زیاد و ناگهانی، فشار آوردن به موتور هنگام حرکت در سربالایی ها، وزن بالا و تعداد زیاد سرنشینان خودرو و همچنین پا گذاشتن روی پدال کلاچ در حین رانندگی اشاره کرد.

بررسی بازار قطعات خودرو و از جمله دیسک و صفحه کلاچ نشان می دهد که در حال حاضر دیسک و صفحه کلاچ هرینگتون کد kk-150 مناسب برای پراید با قیمت 760هزار تومان ارزان ترین دیسک و صفحه کلاچ موجود در بازار است.

در ادامه قیمت انواع دیسک و صفحه کلاچ های موجود در بازار آمده است.

Untitled-111

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید