تجمع اعتراضی بازنشستگان مقابل سازمان تامین اجتماعی+ تصاویر

کدخبر: ۳۸۳۴۱۶
بازنشستگان کارگری با حضور مقابل ادارات تامین اجتماعی به شرایط معیشتی خود اعتراض کردند.
تجمع اعتراضی بازنشستگان مقابل سازمان تامین اجتماعی+ تصاویر
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از امروز (چهاردهم دیماه) جمعی از بازنشستگان کارگری با حضور مقابل ادارات تامین اجتماعی اهواز، تهران و مشهد، نسبت به شرایط معیشتی و دستمزدهای پایین انتقاد کردند.این تجمع از ساعت ده صبح امروز برگزار شده و حاضران با در دست داشتن پلاکاردهایی، مطالبات خود را مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

>>>مصوبه واگذاری سهام دولتی به ۳ بانک بورسی ابلاغ شد+ جزئیات مهم


یکی از بازنشستگان که در اهواز مقابل تامین اجتماعی خوزستان حاضر شده؛ در ارتباط با مطالبات تجمع امروز می‌گوید: مهمترین خواسته ما اجرای دقیق ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش مستمری‌ها به اندازه هزینه‌های زندگی است؛ در عین حال از اجرای ناقص همسان‌سازی انتقاد داریم و خواستار افزایش عادلانه و قانونی مستمری‌ها هستیم.

به گفته او، ارائه درمان رایگان و مکفی و خدمات رفاهی مناسب، دیگر خواسته‌های بازنشستگان کارگری است؛ بازنشستگان در عین حال، خواستار مشارکت در تعیین سرنوشت و تشکل‌یابی آزاد و مستقل هستند.
در تجمع امروز، جمعی از بازنشستگان سخت و زیان‌آور نیز حضور دارند؛ یکی از این بازنشستگان می‌گوید: از فرمول «چهار/سی ام» رضایت نداریم و سازمان باید حق و حقوق ما را براساس قانون و مطابق رای دیوان عدالت بپردازد.براساس اخبار رسیده به خبرنگار ایلنا، تجمع امروز در چندین شهر و استان مقابل تامین اجتماعی برگزار شده و همه جا بازنشستگان خواستار توجه به مطالبات معیشتی خود شده‌اند.
 
 

بازنشسته2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید