رشد 50 درصدی آمار فوتی ها در جهان؛

رکوردزنی ابتلا به کرونا در نیمه زمستان +اینفو

کدخبر: ۳۹۰۵۲۹
بررسی متغیرهای کرونایی در ایران نشان می دهد غالب شاخه‌های نگران کننده این بیماری در روز جاری در ایران با رشد مواجه شده‌اند.
رکوردزنی ابتلا به کرونا در نیمه زمستان +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در نیمه زمستان 99 آمار کرونایی کشور شروع به رکورد زنی کرده است. در همین خصوص میزان مبتلایان روزانه کرونا در ایران در 15 بهمن ماه رکوردی دیگری در دومین روزمتوالی به ثبت رساند. این در حالی است که هنوز شمار فوتی های روزانه درایران پایین تر از حد 80 نفر است.

آمار کرونا در ایران

در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان روزانه در کشور با حدود 1 درصد افزایش به حد 6 هزار و 870 نفر رسید. این میزان از ابتلا بیشترین حد این متغیر در زمستان بوده است.

شمار بستری های روزانه اما در ادامه روند نوسانی خود در روز جاری به 701 تن رسید. این متغیر در روز 14 بهمن ماه روندی نزولی پیدا کرده بود اما اکنون در روز جاری مسیری صعودی را دوباره آغاز کرده است.

تعداد جانباختگان بر اثر این بیماری نیز در ایران روندی صعودی داشته اما هنوز پایین تر از 80 تن ثبت شده است.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

شمار مبتلایان روزانه در جهان نیز در روز جاری روندی صعودی داشته است در همین خصوص شدت شیوع کرونا در جهان در روز جاری نسبت به روز گذشته حدودا 14 درصد افزایش پیدا کرده است.

میزان مرگ و میر بر اثر این بیماری نیز رشدی قابل توجه را در جهان ثبت کرده استو طبق آمار و ارقام اعلام شده در جهان در رابطه با وضعیت کرونایی، شمار جانباختگان نسبت به روز گذشته در حدود 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

این بیشترین رشد روزانه متغیرهای کرونایی در ایران و جهان بوده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید