نوسان آمارر بستری های روزانه کرونا؛

کاهش همزمان آمارهای کرونا در ایران و جهان+اینفو

کدخبر: ۳۹۱۱۴۳
در هجدهمین روز بهمن ماه، تمام متغیرهای کرونایی در کشور روندی نزولی داشت. این روند با رفتار متغیرهای کرونایی در جهان رفتاری همسو داشته است.
کاهش همزمان آمارهای کرونا در ایران و جهان+اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در 18 بهمن ماه آمارهای روزانه بیماری کرونا درکشور روندی نزولی داشت، چنانکه امروز شاهد بیشترین افت متغیرهای بستری روزانه بودیم و آمار مبتلایان نیز با کاهش همراه شد.

آمار کرونا در ایران

در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان روزانه در ایران با 1.1 درصد کاهش نسبت به روز گذشته به 6 هزار و 983 تن رسید. آمار فوتی های روزانه کرونایی نیز نسبت به روز گذشته 5 درصد کاهش پیدا کرده و در حد 76 نفر قرار گرفت.

اما بستری های روزانه کرونایی که در کشور روندی نوسانی داشت و در روز قبل به 675 نفر رسیده بود اکنون با افت 26 درصدی به 498 تنزل پیدا کرده است.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

آمارهای جهانی کرونا در روزجاری روندی نزولی داشت. در همین راستا بیشترین افت ثبت شده در آمارهای جهانی مربوط به بخش فوتی‌های روزانه بوده است. این رقم نسبت به روز گذشته حدودا 10 درصد کاهش پیدا کرده و در مجموع بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر بود.

آمارهای ابتلا و بهبودی روزانه نیز نسبت به روز گذشته روندی نزولی داشته است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید