ریزش تمام آمارهای روزانه کرونا در جهان؛

فوتی ها و بیماران بدحال کرونا اوج می گیرند؟ +اینفو

کدخبر: ۳۹۵۹۰۴
در نهمین روز اسفندماه آمارهای کرونایی در ایران تنها در دو متغیر افزایشی بوده است. بیماران بدحال و میزان مرگ و میر.
فوتی ها و بیماران بدحال کرونا اوج می گیرند؟ +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در 9 اسفند ماه تمام متغیرهای کرونایی کشور روندی نزولی داشتند به جز بیماران وخیم و فوتی ها.

این رفتار آماری در متغیر فوتی های کرونا درادامه همان روند نوسانی است. از سوی دیگر روند صعودی در آمار بیماران بدحال نشان دهنده وضعیت وخیم شیوع کرونا در ایران است.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه کرونا در ایران با 1.6 درصد افت نسبت به روز گذشته به 7 هزار و 975 نفر رسیده و پس از 5 روز در پایین تر از حد 8 هزار نفر قرار گرفت.

از این میزان ابتلا در ایران، در 24 ساعت گذشته 418 نفر در بیمارستانها بستری شده اند که این رقم نسبت به روز گذشته 29.4 درصد افت پیدا کرده است.

براساس آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، رفتار دو متغیر خطرناک افزایشی بوده است.

میزان مرگ و میر بر اثر این بیماری با 17.4 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 81 تن رسیده است. مرور آمارهای کرونایی در شاخه فوتی‌های کرونا نشان میدهد این متغیر همواره رفتاری نوسانی درایران داشته است.

روز شمار بیماران بدحال کرونایی نیز نشان دهنده روندی صعودی است. بالاتر بودن این متغیر در هر منطقه نشان از شرایط وخیم این بیماری دارد. اکنون در ایران شمار بیماران بدحال کرونایی نسبت به روز گذشته 0.24 درصد افزایش پیدا کرده و به 3 هزار و 729 نفر رسیده است.

کرونا

آمار کرونا در جهان

تمام متغیرهای کرونایی جهان در روز گذشته روندی نزولی را ثبت کرده اند. بیشترین افت ثبت شده در متغیرهای جهانی کرونا مربوط به شاخه مرگ ومیر بوده است. این متغیر با تقریبا 4 درصد کاهش نسبت به روز گذشته در مجموع به 2 میلیون و 528 هزار و 621 نفر رسید.

شمار بیماران بدحال کرونایی در جهان نیز با 0.4 درصد کاهش نسبت به روز قبل همراه بوده که حکایت گر رفتاری متفاوت از سوی این ویروس مرگبار در مقایسه با ایران است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید