ارز دیجیتالی جایزه بگیرید در خانه بمانید

بیت کوین 30 هزار دلار می شود؟/وضعیت طلا بعد از بازسازی

کدخبر: ۴۱۲۴۴۳
بانک مرکزی آمریکا وعده داده است در صورت پیشرفت بازسازی اقتصادی خرید اوراق قرضه را کاهش دهد، واکنش طلای جهانی به این مسئله قابل توجه خواهد بود.
بیت کوین 30 هزار دلار می شود؟/وضعیت طلا بعد از بازسازی

به گزارش اقتصاد نیوز، تغییرات قیمتی طلای جهانی در روز جمعه مثبت بود. فلز گران‌بها معاملات روز جمعه را با قیمت حوالی 1822 دلار آغاز کرد و با رشد حدود 1.2 درصدی هفته کاری بازارهای جهانی را قیمت حوالی1844 دلار به پایان رساند.

مهم‌ترین علت افزایش قیمت طلا انتشار آمار نگران‌کننده از وضعیت تورم در آمریکا عنوان می‌شود. "جانت یلن" همراه با برخی از تحلیل‌گران معتقد بودند که در مورد تورم جای نگرانی وجود ندارد و سیاست‌های انبساطی بایدن تورم پایدار را نتیجه نمی‌دهد، زیرا طرف عرضه اقتصاد با بازسازی اقتصادی تقویت می‌شود و رشد قیمت‌ها ادامه نمی‌یابد. آمار منتشر شده از تورم نگرانی‌هایی را به وجود آورد اما موضع کلی فدرال رزرو تغییر نکرد. این بانک همچنان علت تورم را طرف عرضه اقتصاد می‌داند و معقتد است نیازی به تغییر نرخ بهره نیست. فدرال رزرو علاوه بر این وعده داده است که با پیشرفت بازسازی اقتصادی خرید اوراق قرضه را کاهش خواهد داد. احتمالا فلز زرد رنگ به این اقدام فدرال رزرو واکنش نشان می‌دهد زیرا یکی از موانع اصلی رشد قیمت طلا در ماه‌های اخیر بالا بودن نرخ بازدهی اوراق قرضه ده‌ساله خزانه‌داری آمریکا عنوان می‌شد.

بازار ارزهای دیجیتال

تغییرات قیمتی بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بود و این ارز دیجیتال زیر 50 هزار دلار نوسان می‌کند، بیشترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 51 هزار و 438 دلار و کمترین قیمت آن 48 هزار و 304 دلار گزارش می‌شود و سرمایه بازار این ارز دیجیتال در حوالی 929 میلیارد دلار نوسان می‌کند.

بیشترین قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته 4 هزار و 171 و کمترین قیمت آن 3 هزار و 870 دلار گزارش می‌شود. قیمت اتریوم در زمان نوشتن این گزارش حوالی 3 هزار و 900 دلار و سرمایه بازار این ارز دیجیتال نزدیک به 454 میلیارد دلار ثبت شده بود.

اخیرا اظهار نظرها در مورد اینکه ارزهای دیجیتال ارزش ذاتی ندارند افزایش یافته است. از این منظر ارزهای دیجیتال را با طلا مقایسه می‌کنند که ارزش ذاتی بالایی دارد. ارزش ارزهای دیجیتال با پذیرفته شدن توسط شرکت‌های بزرگ، بانک‌ها و عوامل اقتصادی خرد تعیین می‌شود.

فیلیپین

از دیگر اخبار بازار ارزهای دیجیتال می‌توان به نحوه کنار آمدن مردم فیلیپین با قرنطینه اشاره کرد. در برخی نقاط این کشور مردم با انجام دادن یک بازی ویدئویی ارز دیجیتال جایزه می‌گیرند و شخصیت‌های بازی را با یکدیگر معاوضه می‌کنند.

قیمت بیت کوین ۳۰ هزاری می شود

گرت سلووی ، استراتژیست ارشد بازار InTheMoneyStocks ، در مورد اصلاحات بالقوه برای بیت کوین و بازارهای سهام و معاملات انجام شده و نوسانات بازار به مجری برنامه Kitco News ، گفت که بیت کوین می تواند قبل از صعود دوباره، به 30هزار دلار برسد.

 سلووی در بلند مدت همچنان قیمت بیت کوین را صعودی می بیند ، اما تاکید دارد نمودارها  در حال حاضر به طور «بیش از حد مسخره ای» روند این ارز دیجیتالی را صعودی می دانند.

به نظر می رسد بعد از سخنان ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در باره تعلیق پذیرفتن بیت کوین، به طور کلی علاقه مندان به ارزهای دیجیتالی در بازارهای جهانی کم شدند و کمی برای سرمایه گذاری دست نگه داشتند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید