رصد بازار خودروهای داخلی؛

کدام خودروها ارزان و کدام یک گران شدند؟/جدول قیمت ها

کدخبر: ۴۱۹۴۱۲
با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته خرید و فروش در بازار خودرو به حداقل رسیده است و نوسانات قیمتی در این بازار نیز در نسبت با روزهای گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
کدام خودروها ارزان و کدام یک گران شدند؟/جدول قیمت ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین، نوسانات قیمتی در چند روز اخیر در بازار خودرو به حداقل رسیده است با این وجود برخی از خودروها کماکان در حال پیشروی در مسیر افزایشی هستند که از میان آنها می توان به پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۹ اشاره کرد که قیمت آن از ۱۹۸ میلیون تومان در روز گذشته به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در میان سایر خودروهای گروه پژو پارس ساده مدل ۹۹ نیز امروز یک میلیون تومان گران شده است و از ۲۲۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۲۸ میلیون تومان رسیده است؛ در میان این افزایش قیمت ها در بین خودروهای این گروه پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۹۹ در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۳۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین سایر خودروهای موجود در بازار نوسانات قیمتی خیلی کم اتفاق افتاده است و به عنوان مثال در بین خودروهای گروه تیبا تنها تیبا صندوقدار sx دوگانه سوز امروز گران شده است و به قیمت ۱۲۶ میلیون تومان رسیده است و خودروهای دنا نیز امروز از نوسانات قیمتی در امان بودند.

خودروهای گروه سمند نیز امروز نوسان قیمتی نداشته اند و تنها سمند lx ef۷ این گروه در این مدت افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر به قیمت ۲۵۳ میلیون تومان رسیده است.

در بازار خودروهای مونتاژ نیز امروز آرامش نسبی برقرار بوده است و خودرو سیتروئن سی ۳ از ابتدای هفته تاکنون بر روی قیمت ۸۴۰ میلیون تومان ثابت مانده است و روند رفت و برگشتی قیمت خودرو سوزوکی گراند ویتارا نیز در این روزها متوقف شده است و این خودرو در حال حاضر ۹۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای مونتاژ گروه پژو نیز امروز از نوسانات قیمتی در امان بودند و پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ و ۹۹ امروز به ترتیب ۸۰۰ و ۸۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

کدام خودروها ارزان و کدام یک گران شدند؟/جدول قیمت ها

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید