دستور جدید وزارت کشور درباره فعالیت انجمن بلاکچین

کدخبر: ۴۱۹۶۳۸
سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در نامه ای به هیات مدیره انجمن بلاکچین، به آنها دستور داد فعالیت های خود را به طور کامل متوقف کنند.
دستور جدید وزارت کشور درباره فعالیت انجمن بلاکچین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین، در این نامه با اشاره به گزارشات واصله مبنی بر اقدامات مغایر اساسنامه و خلاف تعهدات این انجمن و ضرورت رسیدگی به این تخلفات، به انجمن فناوران زنجیره بلوک (بلاکچین) دستور داده شده از تاریخ ابلاغ این تذکر، تمامی فعالیت های خود را به طور کامل متوقف کنند.

در ادامه این نامه با اشاره به اینکه مسئولیت هرگونه سوء استفاده و تخلف از عنوان و پروانه تشکل بر عهده اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن است، از مخاطبان خواسته است گزارشی از دلایل صدور فهرست هشدار توسط این انجمن بدون پشتوانه فی و با استفاده از نام انجمن بلاکچین را ارائه کنند.

همچنین از این NGO غیرتجاری خواسته شده ضمن اعلام آخرین آدرس محل استقرار، اقدامات خود در حوزه رمزارز و ارتباط با شرکتهای فعال در این حوزه را با مستندات لازم ارائه کنند.

طی روزهای گذشته و پس از انتشار گزارشاتی در خصوص فعالیت برخی شرکتهای حوزه رمزارز در محل انجمن بلاکچین و تبلیغات این شرکتهای خاص برای خروج ارز از کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس خواستار برخورد وزارت کشور و اطلاعات با این تخلفات شدند.

 

وزارت کشور

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید