نمایندگان از پاسخ شریعتمداری قانع نشدند

2 کارت زرد مجلس به وزیر روحانی

کدخبر: ۴۲۲۸۸۵
نمایندگان مردم در مجلس از پاسخ های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سوال حسین میرزایی درباره نحوه هزینه کرد منابع حاصل از فروش شرکت سرمایه تامین اجتماعی (شستا) قانع نشدند.
2 کارت زرد مجلس به وزیر روحانی
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 9 تیرماه)  مجلس شورای  اسلامی  در جریان بررسی سوال حسین میرزایی و تعدادی از نمایندگان از محمد شریعتمداری وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی  درخصوص اینکه منابع حاصل از فروش شرکت سرمایه  تامین اجتماعی  (شستا) کجا هزینه شده؟ از توضیحات وزیر با 62 رأی موافق 126 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 225  نماینده حاضر در صحن قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

مجید انصاری در تشریح گزارش کمیسیون اجتماعی گفت:‌ در اجرای ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق‌ در جلسه رسمی  مورخ   26/11/1399 ‌کمیسیون با حضور 16 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح‌ و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده  و مستند به بند (3) ماده (207)  آیین نامه داخلی مجلس  شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین  جلسه علنی  ارسال می‌گردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید