قیمت سکه نیم‌ سکه ربع‌ سکه در هفته آخر تیر ماه

کدخبر: ۴۲۷۹۶۹
قیمت سکه در آخرین روز تیر 1400؛ 10 میلیون و 551 هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه 46 هزار تومان افزایش داشته است.
قیمت سکه نیم‌ سکه ربع‌ سکه در هفته آخر تیر ماه

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت سکه بهار آزادی در داد و ستدهای روز دوشنبه روند کاهشی را دنبال کرد. این افت در پی تنزیل قیمت اونس طلا در معاملات بازار جهانی در چند روز اخیر و تغییرات منفی نرخ دلار داخلی تشدید شد و سکه شانس زیادی برای صعود نداشت.

به طوری که نتیجه تاثیر این موانع، قرار گرفتن قیمت سکه در محدوده مرز حساس ۱۰ میلیون و ۵۰۵ تومان و کم‌رمق‌تر شدن تقاضا برای خرید بود. لازم به ذکر است که سکه از ابتدای تیرماه تاکنون عملکرد مثبت ۶/ ۱ درصدی را با خود به همراه داشته است.

فعالان بازار بر این باورند که با سرکار آمدن دولت سیزدهم و احیای برجام انتظار می‌رود که بهای سکه سیر منفی را به‌صورت موقت طی کند. در حالی که عده دیگر معتقدند افت بیشتر این سکه دور از انتظار است و فقط یک روند تعادلی نسبی را می‌توان برای آینده این بازار محتمل دانست.

در معاملات روز ‌سه‌شنبه بیست و نهم تیر، قیمت سکه  10 میلیون و 551 هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه 46 هزار تومان افزایش داشته است.

 قیمت نیم سکه هم  با افزایش 30 هزار تومانی نسبت به روز دوشنبه به قیمت 5 میلیون و 480 هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه نیز 15 هزار تومان افزایش یافت و به قیمت 3 میلیون و 490 هزار تومان مبادله شد.

قیمت سکه گرمی نیز 2 میلیون و 253 هزار تومان است که نسبت به روز قبل 3 هزار تومان افزایش داشته است.

در آخرین روز تیر 1400 هم قیمت سکه  ، نیم سکه و ربع سکه  در مسیر روز سه شنبه پیش رفت و تغییر نکرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید