صعود خیره کننده بیت کوین

کدخبر: ۴۲۹۳۷۷
اقتصادنیوز : در حالی که روز گذشته شاهد ریزش بازار ارزهای مجازی بودیم، اما امروز بیت کوین حدود ۲ هزار دلار رشد کرد.
صعود خیره کننده بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین بیش از ۲ هزار دلار نسبت به دیروز بالا رفت و هم‌اکنون ۳۹ هزار و ۷۳۵ دلار دست به دست می‌شود.

این قیمت نسبت به هفته پیش ۲۹ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۷۴۴ میلیارد دلار رسانده است. همانند دو سه روز گذشته امروز هم بازار بیت کوین حجم خوبی خورد و با جابجا شدن ۹۵۲ هزار بیت کوین ۳۷ میلیارد دلار در این بازار پول خرج شده است. تعداد بیت کوین های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۳۱ عدد رسید. 

 در حالی که بیت کوین ۶.۵ درصد بالا رفت اتریوم ۴ درصد رشد کرد و به ۲۳۰۵ دلار رسید. باینانس کوین هم ۳.۳ درصد و کاردانو ۳.۵ درصد افزایش قیمت داشتند و به ترتیب هر کدام ۳۱۵، و ۱.۳ دلار در حال دست به دست شدن هستند. 

ریپل شاهکار رشد امروز قیمت بود و حدود ۱۶ درصد بالا رفت و ۷۲ سنت قیمت‌گذاری شده است. دوج کوین هم ۴.۴ درصد افزایش قیمت داشت و ۲۱ سنت در حال دست به دست شدن است.

به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی امروز ۵.۲ درصد رشد کرده و ۱۵۴۵ میلیارد دلار رسیده است. در این بازار حدود ۱۰۰ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۷۱ نوع رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید