خودروهای ارزان‌قیمت چقدر گران شدند ؟

کدخبر: ۴۰۵۱۷۰
اقتصادنیوز : در حالی که در روز های گذشته قیمت خودروهای گروه پژو و پراید رشد چشمگیری داشته است، در ۲۴ ساعت گذشته سایر گروه های خودروسازی افزایش قیمت خیره کننده ای را تجربه کرده اند.
خودروهای ارزان‌قیمت چقدر گران شدند ؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ، روزهای گذشته قیمت خودروهای گروه پراید و پژو رشد چشمگیری داشته است اما در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قیمتی خودروهای این گروه به حداقل رسیده است و در مقابل ان خودروهای گروه تیبا، کوییک و ساینا که در روزهای گذشته ثبات قیمت را تجربه می کردند امروز وارد مسیر افزایشی شدند.

تمام خودروهای پراید طی ۲۴ ساعت گذشته ثبات قیمت داشته اند و در این میان اکثر خودروهای گروه پژو در این مدت ثبات قیمت را تجربه کرده اند و برخی از خودروهای این گروه مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۲ طی ۲۴ ساعت گذشته ارزان شدند و به عنوان مثال این خودرو از ۱۹۹ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۱۹۷ میلیون تومان رسیده است و خودرو مونتاژ این گروه نیز در این مدت کاهش قیمت ۵ میلیون تومانی داشته است و این خودرو از ۸۴۵ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده است. 

در حالی که نوسانات قیمتی در خودروهای ذکر شده به حداقل رسیده است برخی از خودروهای موجود در بازار طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت چشمگیری داشته اند که از جمله آنها می توان به تیبا ۲ اشاره کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر به قیمت ۱۳۳ میلیون تومان رسیده است و یا تیبا صندوقدار که با افزایش ۲ میلیون تومانی از ۱۲۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای کوییک نیز طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت خیره کنندی داشته اند به طوری که کوییک دنده ای مدل ۹۹ از ۱۴۲ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۱۴۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی از ۱۴۷ میلیون تومان در روز گذشه، امروز به ۱۵۲ میلیون تومان رسیده است. برخی از خودروهای ساینا نیز در این مدت گران شده اند و به عنوان مثال ساینا دنده ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۴۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۴۶ میلیون تومان رسیده است و در این میان مدل ۹۹ این خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته ثبات قیمت را تجربه کرده است.

برخی از خودروهای موجود در بازار نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ارزان شدند که از جمله آنها می توان به دنا معمولی اشاره کرد که در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و از ۲۸۲ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است و گفتنی است که خودروهای مونتاژ نیز در این مدت ثبات قیمت را تجربه کردند و نوسانات قیمتی در بازار این خودروها نیز به حداقل رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

 LlOtMXQRR5MX

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید