خبری خوش از پرداخت پاداش به بازنشستگان /برندگان طرح پیش فروش خودرو مشخص می شوند

کدخبر: ۴۳۰۰۹۸
خبر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش به همراه زمان قرعه کشی پیش‌فروش یکساله محصولات ایران خودرو مورد توجه مردم قرار گرفت.
خبری خوش از پرداخت پاداش به بازنشستگان /برندگان طرح پیش فروش خودرو مشخص می شوند

به گزارش اقتصادنیوز ، روزی نیست که خبری از بازنشستگان ترند روز نباشد.آنها سالها به امید اینکه  بعد از  بازنشستگی از مزایا و حقوق بهرمنده می شوند تلاش می کنند.اما در زمان بازنشستگی با مشکلاتی از جمله دیر کرد در  پرداخت حقوق و پاداش  مواجه می شوند.در تازه ترین خبر که به بازنشستگان مربوط می شود ، علی الهیار ترکمن،معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش جزئیات و نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۹۹ را اعلام کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش گفت : خوشبختانه با اقدام مساعد دولت و سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۹ فراهم شده است.

الهیار با اشاره به تلاش دولت برای تحقق  منابع با توجه به مضایق و محدودیت‌های تامین بودجه اظهار کرد: برای بازنشستگان کار خوبی انجام شده است و تاکید ما از ابتدا همین بود که  پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته ما در آموزش‌وپرورش باید به‌صورت نقدی و یکجا پرداخت شود که خوشبختانه محقق شده است.وی در پایان گفت: پیش‌بینی‌ ما این است که با توجه به وضعیت پیش رو طی کمتر از ۱۰ روز آتی پاداش پایان خدمت برای ۳۳ هزار بازنشسته پرداخت شود.

طرح پیش فروش جدید ایران خودرو

ایران‌خودرو پنجمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال جاری را از چهارشنبه هفته گذشته به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم آغاز کرد  و این بار به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۹ مرداد ماه) به اجرا گذاشت.در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو، 5 محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه شده است.

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، ساعت 10 فردا یکشنبه 10 مردادماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

بورس غوغا به پا کرد

در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با رشد 34 هزار و 962 واحدی نسبت به روز چهارشنبه به رقم یک میلیون و 351 هزار و 467 واحد رسید. رشد 34 هزار واحدی بیشترین میزان رشد شاخص کل در 84 روز کاری گذشته از 26 اسفند 1399 به این سو است. شاخص هم وزن نیز با رشد 4 هزار و 178 واحدی در سطح 400 هزار و 925 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس 398 واحد بالا آمد و در سطح 19 هزار و 794 واحد قرار گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید