پول فروش سهام عدالت کجاست؟بورس پاسخ داد

کدخبر: ۴۳۰۶۲۱
اقتصاد نیوز:برخی از افراد در زمان آزاد سازی سهام عدالت، سهام خود را فروخته‌اند، اما تاکنون نتوانسته‌اند وجهی را دریافت کنند.بورس درباره این سئوال دو دلیل آورده است.
 پول فروش سهام عدالت کجاست؟بورس پاسخ داد

به گزارش اقتصاد نیوز، فریبا اخوان معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از افراد که در زمان آزاد سازی سهام عدالت سهام خود را فروخته‌اند، تا کنون وجه آن را دریافت نکرده‌اند؟ اظهار کرد: این گونه افراد دو دسته هستند. دسته اول افرادی هستند که بنا به دلایلی همانند مغایرت اطلاعات هویتی، حساب بانکی، عدم ثبت شماره تلفن همراه به نام فرد و مشخص نبودن کارگزار، درخواست ثبت فروش آنان از ابتدا با مشکل همراه شده که این گروه برای حل این مشکل باید این مغایرت‌ها را برطرف کنند.

سهام عدالت

این مقام مسئول در ادامه افزود: دسته دوم افرادی هستند که درخواست خود را برای فروش به کارگزاری و یا سیستم بانکی ارائه داده  و ثبت کرده‌اند، اما به دلیل متوقف شدن فروش سهام عدالت در وضعیت «ثبت درخواست فروش» قرار دارند و در حقیقت به دلیل این توقف، سهام عدالت آنان به فروش نرفته است. این افراد باید تا آغاز فروش مجدد سهام عدالت صبر کنند تا در ادامه فرآیند ثبت با فروش سهام عدالت درخواست این گونه سهامداران نهایی و مبلغ فروش به حساب آنان واریز شود.

اخوان در پایان در پاسخ به این پرسش که افرادی که تاکنون وجهی بابت فروش سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، پول آنان در بانک‌ یا کارگزاری‌ است؟ بیان کرد: سهام عدالت این افراد به دلیل توقف فروش به مرحله واریز وجه ختم نشده که پولی اصلا بخواهد در بانک‌ها و یا کارگزاری‌ها انباشته شده باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید