چرا چهارشنبه شب واریزی کارتخوان ها کم شد ؟

کدخبر: ۴۳۱۴۹۲
اقتصادنیوز :‌ سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی گفت: چهارشنبه شب مشکلاتی در پرداخت ایجاد شده بود و بعد از اینکه مشکلات سیستم برطرف شد، تسویه‌ها انجام و مابقی تمام مبالغ واریز شده است.
چرا چهارشنبه شب واریزی کارتخوان ها کم شد ؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،پویا جبل عاملی سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی  درباره فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کم بودن مبلغ واریزی دستگاه‌های پوز فروشندگان نسبت به میزان فروش آن‌ها اظهار کرد: چهارشنبه شب مشکلاتی در پرداخت ایجاد شده بود و بعد از اینکه مشکلات سیستم برطرف شد، تسویه‌ها انجام شده و مابقی تمام مبالغ واریز شده است.

او ادامه داد: به تمام کسانی که میزان پرداختی آن‌ها کمتر بوده است، پیامک داده شده است. در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و در شبکه‌های اجتماعی از این موارد سوء استفاده می‌شود. اما گا‌ها این مسائل در سیستم پیش می‌آید و بعد از چند ساعت نیز برطرف می‌شود.

جبل عاملی در پاسخ به علت این مشکل به وجود آمده بیان کرد: در بخش‌های IT و سیستم‌ها اغلب مشکلاتی به وجود می‌آید و چنین اتفاقی می‌افتد و بعد از آن مبالغ به حساب مشتری‌ها واریز می‌شود.

او در پاسخ به اینکه بانک‌ها علت عدم واریز را مراسم تحلیف دانسته اند، گفت: این موضوع را از خود بانک‌ها پیگیری کنید!

شب گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که از ناترازی واریزی مبلغ فروش در یک روز یک عمده فروش و ادعای منتشر کننده فیلم مبنی بر واریز مابقی مبلغ فروش از طریق دستگاه کارتخوان به خزانه کشور، خبر می داد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید