انفجار قیمت ها همزمان با فهرست وزرای پیشنهادی رئیسی

واکنش صعودی بازار ارز و طلا به معرفی وزرای پیشنهادی رئیسی

کدخبر: ۴۳۲۶۹۱
امروز چهارشنبه 20 مرداد 1400 فهرست وزرای پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.اما اولین معاملات ارز صبح امروز تحت تاثیر این معرفی چه واکنشی از خود نشان داد؟
واکنش صعودی بازار ارز و طلا به معرفی وزرای پیشنهادی رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز 20 مرداد 1400 فهرست وزرای پیشنهادی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. سید احسان خاندوزی به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت اقتصاد و دارایی  مطرح شده است. بازار ارز و طلا  در این چند  وقت اخیر  منتظر معرفی کابینه دولت سید ابراهیم رئیسی بود. وقتی که لیست کابینه معرفی شد  بازار  به این لیست واکنش مثبت نشان داد و روند صعودی را دنبال کرد.

واکنش بازار ارز به معرفی کابینه

در شروع معاملات بازار امروز قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی ملی که تابلو صرافی ها را  نمایندگی می کند  ۲۵,۲۶۹  (بیست وپنج هزار دویست و  شصت و نه  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۷۸۰  (بیست و پنج هزار و هفتصد و هشتاد   تومان) اعلام شد. همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو  ۲۹,۷۰۹ (بیست و نه هزار هفتصد و نه تومان) و قیمت فروش یورو  ۳۰,۳۱۰  (سی هزار و سیصد و ده تومان) است.

 قیمت  دلار و یورو  صرافی ملی  در نیمه روز باز هم پیشروی کرد. قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۴۹۰(بیست وپنج هزار و چهارصد و نود  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۰۰۴(بیست و شش هزار و چهار تومان) اعلام شد.

براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۹,۸۰۸(بیست و نه هزار و هشتصد و هشت  تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۴۱۱ (سی هزار و چهارصد و یازده تومان) است.

اولین قیمت معاملاتی دلار در  بازار آزاد  ۲۶,۴۶۰ (بیست و شش هزار و چهارصد و شصت ) تومان  گزارش شد.

دلار در بازار متشکل  هم  ۲۵,۶۹۹ (بیست و پنج هزار و ششصد و نود و نه )  قیمت خورد که نسبت به روز قیل افزایش 443 تومانی داشته است.

قیمت یورو در بازار آزاد  امروز  نسبت به روز سه شنبه 415 تومان بالا رفت  و  ۳۰,۹۹۵ (سی هزار و نهصد و نود و پنج ) تومان معامله شد.

قیمت طلا هم امروز با رشد همراه شد . این فلز گران بها در بازار امروز  به ۱,۱۰۱,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و یک هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به دو روز قبل افزایش  1700 ( هزار و هفتصد ) تومانی داشته است.

قیمت هر قطعه سکه امامی امروز 220  هزار تومان بالا رفت و با قیمت  ۱۱,۵۲۰,۰۰۰ (یازده میلیون و پانصد و بیست هزار) تومان معامله شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید