جهش قیمت‌ها در فردوسی؛

اسکناس 32 هزار تومانی در بازار

کدخبر: ۴۳۴۹۵۷
قیمت یورو در بازار آزاد امروز نسبت به 6 روز قبل 670 تومان بالا رفت و با قیمت ۳۲,۴۰۰ (سی و دو هزار و چهارصد ) تومان معامله شد.
اسکناس 32 هزار تومانی در بازار

به گزارش اقتصادنیوز ،  با افزایش آمار مرگ و میر بیماران کرونایی و روند صعودی مبتلایان،  ستاد مقابله با کرونا تصمیم به تعطیلی سراسری کشور گرفت و  بازار ارز و طلای تهران  هم از روز دوشنبه هفته گذشته تا  روز شنبه به تعطیلات کرونایی رفت.

در شروع معاملات امروز  یکشنبه 31 مرداد 1400 بعد چند روز تعطیلی قیمت دلار و یورو با انرژی بیشتری روانه بازار آزاد و صرافی ملی شدند. 

دلار در بازار آزاد امروز با افزایش ۱.۹۳ درصدی، از ۲۶,۸۹۹ (بیست و شش هزار و هشتصد و نود و نه ) تومان به ۲۷,۴۳۰ (بیست و هفت هزار و چهارصد و سی ) تومان رسید.

یورو در بازار آزاد  امروز نسبت به روز  6 روز قبل 670 تومان بالا رفت و با  قیمت ۳۲,۴۰۰ (سی و دو هزار و چهارصد ) تومان معامله شد.

در صرافی ملی ملی هم که تابلو صرافی ها را نمایندگی می کند  قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۹۵۲(بیست وپنج هزار و نهصد و پنجاه و دو تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۴۷۷(بیست وشش هزار وچهارصد و هفتاد و هفت  تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۴۴۸(سی هزار و چهارصد و چهل و هشت  تومان) و قیمت فروش یورو  ۳۱,۰۶۳(سی و یک هزار و شصت و سه   تومان) است.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید