رقابت بین کابینه پیشنهادی رئیسی و دلار اوج گرفت /اولین رژه طالبان با تجهیزات نظامی آمریکا

کدخبر: ۴۳۴۸۱۷
این روز ها سید ابراهیم رئیسی و کابینه پیشنهادی او به یکی از اخبار پربازدید روز تبدیل شده است. بازار ارز و طلا هم که در هفته گذشته به علت تعطیلات کرونایی تغییر نکرده بود امروز درحالی که رئیسی در حال دفاع از کابینه خود بود رکورد جدیدی را ثبت کرد.
رقابت بین کابینه پیشنهادی رئیسی و دلار اوج گرفت /اولین رژه طالبان با تجهیزات نظامی آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز ، با افزایش آمار مرگ و میر بیماران کرونایی و روند صعودی مبتلایان،  ستاد مقابله با کرونا تصمیم به تعطیلی سراسری کشور گرفت و  بازار ارز و طلای تهران  هم از روز دوشنبه هفته گذشته تا امروز به تعطیلات کرونایی رفت.

قیمت دلار، سکه و ارز در این چند روز تغییر چندانی نداشت اما در آخرین روز این تعطیلات قیمت دلار در بازار آزاد رکورد جدیدی را از خود برجای گذاشت و به کانال ۲۷ هزار تومان واردشد. قیمت سکه هم امروز هم سو با دلار وارد محدوده جدید ۱۲ میلیون تومانی شد. در صرافی ملی نیز که قیمت تابلو صرافی ها را دنبال می کند قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۴۰۸(بیست وپنج هزار و چهارصد وهشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۹۲۱ (بیست وپنج هزار و نهصد و بیست و یک تومان) اعلام شد.

دفاع تمام قد رئیسی از وزرای پیشنهادی خود

سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور دولت سیزدهم این روزها در حال تکمیل پازل دولت خود است و هر  روز قطعه ای دیگر از پازل یاران خود را در جای خود می گذارد تا هرچه زودتر تصویر دولت سیزدهم کامل تر شود.

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در حکمی دیگر سیدمحمد حسینی را به سمت معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.حسینی سابقه نمایندگی مجلس و همچنین حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کابینه دوم محمود احمدی‌نژاد را دارد. رئیس جمهور امروز هم به همراه محمد مخبر، معاون اول دولت سیزدهم و  غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر خود به مجلس شورای اسلامی رفت تا از وزرای پیشنهادی خود در برابر نظرات نمایندگان دفاع کند.

اطلاعیه مهم صرافی بایننس/ بایننس با ایرانی ها خداحافظی کرد

صرافی بایننس (Binance) یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین واقع در چین است که کاربران بسیار زیادی در سطح بین المللی داشته و با کاربران ایرانی نیز تعامل بالایی دارد.صرافی ارز دیجیتال بایننس به دنبال ادعاهایی مبنی بر فعالیت مشاغل غیر مجاز در سراسر جهان مورد هدف بسیاری از حوزه‌های قضایی قرار گرفته است؛ ازاین‌رو به‌صورت عمومی اعلام کرد که برای ایجاد شفافیت و کاهش فشار بازرسی‌های مکرر قصد دارد روش احراز هویت جدید «شناسایی مشتری» (Know Your Customer) را که به‌اختصار با KYC نشان داده می‌شود، برای تمام کاربران فعال پلتفرم خود الزامی کند.کاربران این صرافی با دیدن این اطلاعیه به دنبال حزئیات بیشتر آن بودند و همین امر باعت شد تا خیلی زود صرافی بایننس یکی از پر جستجو ترین خبرهای روز شود.

اولین رژه طالبان با تجهیزات نظامی آمریکا

گروه طالبان چند روزی است‌ بر نقاط حساس افغانستان تسلط پیدا کرده است. این‌گروه با پیشروی های برق آسای خود ولایت های افغانستان را یکی پس از دیگری تصرف کرد و با فرار اشرف غنی به قلب افغانستان یعنی کابل زد و آن‌را هم فتح کرد.

این‌گروه‌بعد از اولین‌کنفرانس مطبوعاتی خود و ارائه دیدگاه ها و اطمینان دادن به ملت افغانستان  و دعوت به آرامش، دست دوستی به سمت جهانیان دراز کرد تا روابط بین المللی خود را هم آغاز کند.روز گذشته اولین رژه گروه طالبان هم‌توجه رسانه ها و مردم را به خود جلب کرد. در جریان پیشروی‌های طالبان در شهرهای کلیدی افغانستان، نیروهای این گروه میلیاردها دلار تجهیزات نظامی آمریکایی ضبط کردند و با آنها مراسم رژه برگزار کردند.

.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید