اقتصادنیوز گزارش می دهد

اتفاق عجیب در قیمت دلار صرافی ملی

کدخبر: ۴۳۵۷۳۲
صرافی ملی تابلو صرافی ها را دنبال می کند و هر روز بین ساعت 10 تا 11 صبح قیمت دلار و یورو را اعلام می کند . قیمت دلار و یورو در صرافی ملی تا این لحظه نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.
اتفاق عجیب در قیمت دلار  صرافی ملی

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار آمریکا دربازار آزاد امروز افت را تجربه کرد. این اسکناس آمریکایی در بازار امروز تهران با کاهش ۰.۱ درصدی به ۲۷,۷۰۰ (بیست و هفت هزار و هفتصد ) تومان رسید.

قیمت یورو  هم در بازار آزاد امروز  اندکی پایین رفت و با کاهش ۰.۰۱ درصدی،  با  ۳۲,۵۵۸ (سی و دو هزار و پانصد و پنجاه و هشت ) تومان معامله شد.

 در صرافی ملی  هم که  تابلو صرافی ها را دنبال می کند و هر روز بین  ساعت 10 تا 11 صبح قیمت دلار و یورو را اعلام می کند .  قیمت دلار و یورو تا این لحظه  در صرافی ملی نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

روز گذشته  قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۶۹۰ در صرافی ملی (بیست وشش هزار وششصد و نود تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۲۲۹(بیست وهفت هزار و دویست و بیست و نه تومان) اعلام شده بود.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۱,۳۸۵(سی و یک هزارو سیصد و هشتاد و پنج تومان) و قیمت فروش یورو  ۳۲,۰۱۹(سی  و دو هزار و نوزده  تومان) است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید