رشد 13 هزار واحدی شاخص بورس/ سبزپوشی نمادهای خودرویی

کدخبر: ۴۳۶۳۷۲
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات با رشد 13200 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 563 هزار واحد قرار گرفت.
رشد 13 هزار واحدی شاخص بورس/ سبزپوشی نمادهای خودرویی

به گزارش  اقتصادنیوز  ،  در شروع معاملات امروز ششم  شهریور ماه، بورس تهران با برتری صف‌های خرید کار خود را آغاز کرده است.  به نظر می‌رسد ورود قیمت دلار به کانال ۲۸ هزار تومان و همچنین چهره سبز بازار جهانی، تقاضای جدیدی در بازار ایجاد کرده است.

 شاخص کل  بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد 13200 واحدی در ارتفاع یک میلیون و  563 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 7100  واحدی 463 هزار و 550 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نمادهای وامید، خودرو و پارسان بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای  فارس، پارس و نوری مانع از رشد بیشتر شاخص بورس تهران شده  اند.

شستا سبزپوش شد

 شستا که امروز سبزپوش بوده و از نمادهای تاثیرگذار بر صعود شاخص بورس است، با افزایش بیش از 1 درصد بر روی قیمت 1443 تومان در حال معامله است. 

رشد قیمت نفتی ها و فلزات

فراورده های نفتی امروز با رشد قیمت داد و ستد می شوند.شبریز, شپنا, شتران, شاوان, شراز و شرانل مثبت و متعادل اند.شزنگ نماد مورد توجه گروه است.شبهرن و ونفت نیز با گرایشی منفی متعادل اند.

فلزات اساسی نیز با گرایشی مثبت متعادل داد و ستد می شوند.فولاد, فملی, ذوب, فخوز ,فروی, کویر, فاسمین, فزرین و فسرب با گرایشی مثبت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند.زنگان, فولای, فجر نمادهای مورد توجه گروه اند.کاوه, هرمز, وسدید, فنوال و فاهواز با گرایشی منفی متعادل اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید