ریزش33600 واحدی شاخص بورس؛

سقوط آزاد بورس تهران/ بازار یکپارچه سرخپوش شد

کدخبر: ۴۳۶۸۴۷
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه یکپارچه سرخپوش شد و 33600 واحد ریزش کرد. امروز افزایش عرضه ها و منفی شدن اغلب نمادها را شاهد هستیم.
سقوط آزاد بورس تهران/ بازار یکپارچه سرخپوش شد

به گزارش  اقتصادنیوز  ، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با سقوط سنگین 33600 واحدی در سطح یک میلیون و 539 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 8900 واحدی 458 هزار و 514 واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابورس هم منفی شد و  به 22 هزار و 482 واحد رسید.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

نماد‌های کگل، فارس، فملی ، فولاد ،بیش‌ترین تأثیر منفی و نماد‌های میدکو، آپ و دلر بیشترین اثر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

افزایش عرضه ها و منفی شدن اغلب نمادها 

تابلوی شستا در مدار 4.1 درصد قرمز است و مشارکت 23 درصدی حقوقی ها در خرید بیش از 17 میلیون سهم شاهد هستیم.

افت قیمت فلزات اساسی

فلزات اساسی با افت یکپارچه قیمت ها داد و ستد می شوند.فولاد, فملی, ذوب, فخوز, فجر, وسدید, کویر, فزرین, فاسمین و فسرب با گرایشی منفی متعادل اند.فتوسا, فپنتا, فسازان, فنورد, فرآور, فباهنر, فولای, کاوه و فجر پر عرضه های گروه اند.

در بازار سراسر قرمز امروز شسپا هم‌چنان صف سنگین خرید را حفظ کرده و همانند دو روز گذشته با افزایش تقاضا برای خرید رو به رو است ؛ هم‌اکنون با قیمت 299.3 تومان صف خرید بیش از 1.3 میلیاردی دارد. 

 افت قیمت خودرویی ها

خبهمن, خزر, خاذین, خفنر, پر عرضه های گروه اند.خودرو, خساپا, خگستر, خپارس, ختوقا, ورنا, خمهر و خریخت با تعادل میان خریداران و فروشندگان با افت قیمت داد و ستد می شوند.خمحرکه و خزامیا نمادهای مورد توجه گروه اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید