رصد بازار خودروهای داخلی؛

دلار ترمز رشد قیمت خودرو را کشید+ جدول

کدخبر: ۴۳۷۲۵۲
بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته همزمان با ریزش نرخ ارز شاهد کاهش قیمت ها در اکثر خودروهای پژو و برخی از خودروهای پراید و سمند بوده است.
دلار ترمز رشد قیمت خودرو را کشید+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین،بازار خودرو از روز گذشته تاکنون همزمان با ریزش نرخ ارز ریزش قیمت ها را تجربه کرده است؛ این ریزش قیمت ها در بین خودروهای پراید تنها در خودرو پراید ۱۳۲ رخ داده است که قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان کاهش یافته است و در حال حاضر ۱۳۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو اما این ریزش قیمت ها گسترده تر بوده است به طوری که در بین خودروهای مونتاژ این گروه پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ۹۴۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۹۴۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۱۰۵ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۹۹۵ میلیون تومان قمیت خورده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ این گروه از ۲۵۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۵۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز امروز ۲۳۸ میلیون تومان قیمت دارد.

در میان سایر خودروهایی که امروز کاهش قیمت ها را تجربه کردند می توان به سمند lx مدل ۱۳۹۹ اشاره کرد که قیمت آن از ۲۳۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۷ میلیون تومان رسیده است و دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت کاهش قیمت ها را تجربه کرده است و این خودرو از ۳۲۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ پژو ۲۰۰۸ در آستانه میلیاردی شدن

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید