خصوصیات ظاهری نوکیا جی ۵۰

مشخصات گوشی 288 دلاری جدید نوکیا

کدخبر: ۴۳۸۱۸۳
اقتصادنیوز: برخی از مشخصات کلیدی گوشی جدید نوکیا منتشر شده است.
مشخصات گوشی 288 دلاری جدید نوکیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از gizmochina؛ شرکت نوکیا، اخیرا مدل جدید گوشی هوشمند خود G۵۰ را وارد پورتال GeekBench" کرده و  این پورتال برخی از مشخصات کلیدی، گوشی جدید نوکیا را فاش کرده است.

طبق گفته GeekBench، سیستم عامل اندروید ۱۱ بر روی نوکیا جی ۵۰ اجرا می‌شود. گوشی جدید مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon ۴۸۰ SoC است. همچنین این پورتال فاش کرده نوکیا جی ۵۰ یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مدل G نوکیا است. این گوشی جدید دارای رم 4گیگابایتی و فرکانس پردازنده گوشی جدید نوکیا، ۱.۸۰ گیگاهرتز است انتظار می‌رود گوشی هوشمند نوکیا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد، اما ممکن است از کارت microSD برخوردار نباشد. این تلفن در TENAA با چندین مدل RAM و ذخیره سازی مشاهده شده است. این دستگاه در دو نسخه ۲ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

خصوصیات ظاهری نوکیا جی ۵۰ آشنا شوید

اخیرا قیمت گوشی جدید نوکیا به صورت آنلاین فاش شده است. پیش بینی می‌شود این گوشی  ۲۰۹ پوند (۲۸۸ دلار آمریکا) برای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی  به فروش برسد. علاوه بر این، نوکیاG50 در استرالیا در نوع رنگ آبی و مشکی نیز مشاهده شده است. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی با رزولوشن HD+ باشد. لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل در عقب و سنسور ۸ مگاپیکسل در جلو خواهد بود. براساس گزارش‌ها گوشی جدید نوکیا، دارای یک باتری4850 میلی آمپری بوده که در کنار تراشه 8نانومتری  انتظار می رود عمر باتری قابل قبولی داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید