رصد بازار تلفن همراه؛

قیمت ارزان ترین موبایل های سامسونگ

کدخبر: ۴۳۸۶۹۱
در این گزارش فهرستی از ارزان ترین موبایل های سامسونگ گردآوری شده است.
قیمت ارزان ترین موبایل های سامسونگ

به گزارش اقتصادنیوز ، سامسونگ یکی از نوآورترین شرکت‌های سخت‌افزاری تلفن همراه در جهان است که  بهترین پردازنده تلفن همراه، دوربین و نمایشگر را تولید می‌کنند. گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ از فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردار هستند.

سامسونگ همچنین بهترین نمایشگرهای تلفن جهان را ایجاد می‌کند و اولین شرکتی است که صفحه‌نمایش منحنی را در گوشی خود ارائه می‌دهد و همچنین نمایشگر OLED را روی تلفن به بازار عرضه می‌کند؛ علاوه بر این سامسونگ یکی از اولین برندهایی است که حسگر اثرانگشت، حس‌گر ضربان قلب، اسکنر عنبیه چشم را در گوشی خود ارائه داده است.

این برند اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری کرده و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است؛ این رتبه بندی شامل S پرچمدار، Note پرچمدار، A میان‌رده و پایین‌رده، M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری می باشد.

قیمت موبایل های سامسونگ از 2 میلیون و 200 تومان که ارزان ترین گوشی سامسونگ است شروع شده و به 49 میلیون تومان که گران ترین گوشی سامسونگ است ختم می شود.

رصد بازار موبایل های سامسونگ نشان می دهد که گوشی موبایل سامسونگ مدل01 Galaxy A با ظرفیت 32 گیگابایت با قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد که ارزان ترین موبایل برند سامسونگ در بازار است.

همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل11 Galaxy A  با ظرفیت 32 گیگابایت که از پرفروش های سامسونگ است را می توانید اکنون با قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان خریداری کنید.

در ادامه فهرستی از ارزان ترین موبایل های سامسونگ گردآوری شده است؛

سامسونگ

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید