سبزپوشی شاخص های بورس؛

صعود چشمگیر بورس با رشد 26 هزار واحدی شاخص کل

کدخبر: ۴۴۳۰۲۱
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد چشمگیر 26 هزار و 500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 412 هزار واحد قرار گرفت.
صعود چشمگیر بورس با رشد 26 هزار واحدی شاخص کل

به گزارش  اقتصادنیوز ، در شروع معاملات امروز سوم مهرماه، بورس تهران با برتری صف‌های خرید کار خود را آغاز کرده است.  شاخص کل  بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد 26  هزار و 500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و  412 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 5500 واحدی 421 هزار و 40 واحد را ثبت کرد.

فرابورس هم سبزپوش شد و به  20 هزار و 821 واحد رسید.

نمادهای شستا، فملی ، فولاد، نوری  و وبملت بیش‌ترین تأثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند و نمادهای  اپال، چکاپا و فخاس مانع از رشد بیشتر شاخص بورس تهران شده  اند.

وضعیت نمادها  در آغاز معاملات

استارت خودرو در یک قدمی صف خری را شاهد هستیم؛ حقیقی ها بیش از 9 میلیون برگه سهم خریداری کردند

افزایش تقاضا در گروه فلزات اساسی

فجهان, فسبزوار, فملی, فخوز, فمراد, فجر, فروی و فایرا مثبت و متعادل اند.نماد فولاد و فاسمین نیز در آستانه ی شکلگیری صف خرید هستند.ذوب, هرمز, کاوه, فسرب و فتوسا نمادهای مورد توجه گروه اند.

دو نماد تازه عرضه شده فسبزوار و فجهان در میان گروه فلزات اساسی امروز با افزایش فروشندگان در مدار منفی قرار گرفته‌‌اند و افت بیش از 2 درصدی داشته‌اند؛ در مجموع بازار فرابورس کالا ،کدما ،بپاس، شسینا ،غمینو، غنوش، لپارس ،مفاخر  و دسبحا از جمله نمادهایی هستند که بر خلاف جو مثبت و افزایشی امروز با عرضه‌های سنگین در کف روزانه قرار دارند.

گرایش مثبت در نمادهای بانکی

بانکی ها نیز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.دی, وتجارت, وبملت, وبصادر, وپارس, وپست, ونوین, وپاسار, وکار و وسینا مثبت و متعادل اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید