کاهش نرخ ارز در بازار متشکل ارز ایران

کدخبر: ۴۴۴۸۹۳
اقتصادنیوز:‌ دبیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از کاهش نرخ ارز در بازار متشکل ارز ایران خبر داد.
کاهش نرخ ارز در بازار متشکل ارز ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۷ هزار و ۳۱۸ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۲۹۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی یکشنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۶۱۷ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۵۸۹ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۵۹۰ تومان را ثبت کرد.

 گوهررستمی ادامه داد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی یکشنبه (یازدهم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۱.۰۲ درصد و ۱.۴ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۷ هزار و ۲۰۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۶۱۷ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز یکشنبه (یازدهم مهرماه) ۶ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۸۰۳ هزار و ۵۰۰ یورو بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید